wat is de topsnelheid van een R6

alles is ook een beetje afhankelijk van de tandwiel verhouding, 240 is wel "traag" hoor, denk dat er toch iets verkeerd zit, 270/280 is haalbaar met goede weer condities. Alles wel met een standaart motorblok en op circuit natuurlijk!
 
nu met speedohealer ben ik nog niet verder geraakt dan 243 echte km's/h
ik had nog een heel klein beetje over
Target gaat er met zen +-250 echte km's nie ver naast zitten
 
in het blad motor staat dat de r6 2003 tot 2005 OP DE TELLER 292 gaat das 270 echte km's

en zelf heb ik op mijn oude 2001 model 280 gereden en op me 2004 nog nietop topsnelheid geweest
 
Heb het wel geprobeerd (op de afsluitdijk) en in zijn zes stond de shiftlight aan er stond echt niet meer dan 240 op de teller.

Nou ben ik niet een de lichtste onder ons, maar dan nog gaat hij standaard gewoon geen 280 lopen..


Sooo das wel nn frikadel dan zeg hahaha met 2 man erop loopt een 04er al 245 en toen zat die nog niet top...
Toch maar eens t blokkie openhalen of een beetje afvallen....
 
waarom reageert ie nou niet meer?

na al de moeite die iedereen doet om een zinnige post uit zn mouw te schudden bolt ie em af, die scootermentaliteit toch hé.
 
waarom reageert ie nou niet meer?

na al de moeite die iedereen doet om een zinnige post uit zn mouw te schudden bolt ie em af, die scootermentaliteit toch hé.

Hebben jullie iemand 2 bladzijden lang afgezeikt en dan
vragen jullie waarom hij niet meer reageert.
Fijn ook dat alle motorrijders dit accepteren.
GEWELDIG hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Wil je afzeiken?
Zoek er een uit de Forum leiding.
Die zeggen ook vaak onsamenhangende dingen.

Veel leuker..........
Goed dat er POLITIE is.
 
Hebben jullie iemand 2 bladzijden lang afgezeikt en dan
vragen jullie waarom hij niet meer reageert.
Fijn ook dat alle motorrijders dit accepteren.
GEWELDIG hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Wil je afzeiken?
Zoek er een uit de Forum leiding.
Die zeggen ook vaak onsamenhangende dingen.

Veel leuker..........
Goed dat er POLITIE is.

1. probeer je nou een reactie van Baksteen uit te lokken?
2. als je pagina indeling op 50+ zet is ie nog maar 1 pagina in de zeik genomen :9

3.

full
 
Hebben jullie iemand 2 bladzijden lang afgezeikt en dan
vragen jullie waarom hij niet meer reageert.
Fijn ook dat alle motorrijders dit accepteren.
GEWELDIG hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Wil je afzeiken?
Zoek er een uit de Forum leiding.
Die zeggen ook vaak onsamenhangende dingen.

Veel leuker..........
Goed dat er POLITIE is.

Tja... Dan moet je zelf een beetje onderzoek doen, dan weet je al snel genoeg het hoe-en-wat. Als je dan ook nog rijles gaat nemen, dan weet je nog sneller hoe-en-wat. En als je dan eenmaail je Atje hebt... <laat open, voor iemand anders om het in te vullen>
 
Ding was niet van mij (zou zomaar kunnen dat hij niet heel erg goed is ingereden O-) )


Sooo das wel nn frikadel dan zeg hahaha met 2 man erop loopt een 04er al 245 en toen zat die nog niet top...
Toch maar eens t blokkie openhalen of een beetje afvallen....
 
Was '03 model en nu je het zegt zou het inderdaad wel eens kunnen dat die shiftlight wat vroeg aan gaat..

Ik weet niet welk jaar je R6 is maar een '03 '04 model haalt zeker meer dan 240. Jou R6 is dan niet goed lijkt me de enige juiste conclusie. Of het zit em in de shiftlight die op 12000 rpm aan gaat :+
 
Ik heb er zelf vorig jaar zomer 240 mee gereden, toen was de kracht er wel uit.
Maar alles daar onder gaat eruuuuuggggg lekker :9~
Moto was van mijn buurman en hij had er een BOS pijpje onder zitten. Wat een sound als je boven de 7000 RPM's uitkomt :}
 
hehe eindelijk iemand die het met me eens is... :)

Ik heb er zelf vorig jaar zomer 240 mee gereden, toen was de kracht er wel uit.
Maar alles daar onder gaat eruuuuuggggg lekker :9~
Moto was van mijn buurman en hij had er een BOS pijpje onder zitten. Wat een sound als je boven de 7000 RPM's uitkomt :}
 
nou, ik heb vorig jaar 245 erop gehad, en had nog zat over!! ik denk dat 250 ECHTE km goed kan kloppen... geloof best dat er 'rotte' exemplaren tussen zitten, maar zo rot.... :?
 
Ik heb deze week ook in een boekje gelezen dat de r6 268 echte km kan halen!
Was een test met 4 motoren en die liepen op 1 na allemaal even hard.
De kawasaki kon een paar km harder.
De honda teller was het nauwkeurigst.
de kawa het snelst.
 
die boekjes toch eh :)

ergens is het normaal dat die kawa sneller zou kunnen(meer cc's om paarden uit te persen)

maar meer dan 260 per uur uit een 600 :?

wanneer zien we eens een test met telemetrie gelijk men op een circuit gebruikt op een bepaald punt om de exacte topsnelheid te meten(motogp,sbk...)
die tellers moet je al helemaal niet geloven,boekjes nog veel minder

1 ding is altijd zeker,zoten kijken altijd welke de snelste is en da wete ze bij de boekjes ook,hun favoriet is daarom oo kaltijd de snelste en die het meest adverteert ;)

cut the crap,

haalt een moderne zx10r, r1 , gixxer de 300 echte km's al?

dan zal een 600 er 270 op zeten yeah right :Z :z
 
mijn gixxer 600 (standaard) reed 265 km/u op de teller =P

duuss.... Erg handig om te weten, vooral als ik wil opstijgen :+
 
ff gezocht:

In performance bikes (gemeten met radar op bruntingthorpe) met wel een aantal goodies (andere uitlaat etc) 164 mph.. 262 km/u

I stand corrected...
 
Ik heb deze week ook in een boekje gelezen dat de r6 268 echte km kan halen!
Was een test met 4 motoren en die liepen op 1 na allemaal even hard.
De kawasaki kon een paar km harder.
De honda teller was het nauwkeurigst.
de kawa het snelst.
Dat was de Motor van 17feb-2maart.

Het ging in dat blad over theoritische topsnelheden (=op de bank). De echte topsnelheid van een moderne 600 zal denk ik tussen de 250 en 255 zitten.

 
Terug
Bovenaan Onderaan