Wat is de waarde van een VFR uit `93

sky64

Die hard MF'er
17 okt 2006
316
0
groningen
hallo mensen, ik ben van plan een andere motor te kopen maar weet niet wat ik voor mijn eigen honda vfr uit `93 moet vragen en wat ie nog waard is, de mls stand is bijna 10.000, deze is en ziet er eigenlijk nog perfect uit, dus wat zou ik voor deze motor kunnen vragen?
full
 
Laatst bewerkt:
hallo mensen, ik heb een andere motor op het oog maar weet niet wat ik voor mijn eigen honda vfr uit `93 moet vragen en wat ie nog waard is, de mls stand is bijna 10.000, deze is en ziet er eigenlijk nog perfect uit, dus wat zou ik voor deze motor kunnen vragen? [imgat]]

haal van IMGATT een haakje weg en zet er een T extra neer

mooie bike trouwens :Y rond de 2000-2500 euro????
 
Laatst bewerkt:
mijn huidige droomfiets :9~ :9~ :9~ kan je hem niet nog ff 4 maanden vasthouden? O-) O-) O-) hijs mooi, bovenstaande prijs lijkt mij goed

(2000 als je hem aan mij verkoopt O-) O-) ;) :+ )
 
Stelletje afzetters :9

Voor 2000 euro wil ik hem ook wel hebben :P

Voor exact dezelfde motor, bj '90 km. 45000 vragen ze op marktplaats 2500 euro.

Mijn advies: kijk even op marktplaats naar soortgelijke motoren.
 
Jij geeft 1000 euro toe op mijn VTR (exclusief de pro-oiler)

Deal ?
 
10.000mls is niks voor een VFR, een college rijd exact dezelfde en heeft 100.000 problemenloze kilometers op de klok staan.

Volgens mij kan je er wel 2750 - 3000 voor krijgen :Y
 
13 jaar oud en slechts 10000 mls :? Ben je geen '0' vergeten?
edit: als de banden nog goed zijn, zou ik zeker 3000 euro vragen
 
dit zijn echte kmers, ik heb deze motor nu ruim 4 jaar en er zitten nieuwe banden onder.
 
Zoals genoemd door anderen denk ik dat 2750 euro een nette vraagprijs is. En je zal zeker niet veel lager moeten zakken ook. Liefhebbers zul je vanzelf wel vinden die de fiets wel weten te waarderen en jou gewoon het bedrag ervoor geven die jij er voor vraagt. Succes!
 
hallo mensen, ik ben van plan een andere motor te kopen maar weet niet wat ik voor mijn eigen honda vfr uit `93 moet vragen en wat ie nog waard is, de mls stand is bijna 10.000, deze is en ziet er eigenlijk nog perfect uit, dus wat zou ik voor deze motor kunnen vragen? (Afbeelding)

Waar was jij toen ik een paar maanden geleden nog een andere motor moest hebben? Niet dat ik niet blij ben met mijn GSX 750F, maar deze.... wauw. Niet verkopen, lekker houden en koesteren :}

Cor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan