Wat is deze Honda VTR1000 Firestorm (2001) waard?

Hinke

MF'er
7 mrt 2002
72
0
Apeldoorn
Ik sta op het punt om mijn Honda VTR1000 Firestorm te verkopen.
Heb deze motor in 2001 nieuw gekocht en inmiddels zijn er veel te weinig km's meegereden: goede 11300. De kleur is donkerblauw/paarsachtig.

Ik ben benieuwd wat ik ongeveer voor deze motor kan vragen.
Zodra ik een vraagprijs heb, dan plaats ik een topic in te koop en zet ik hem op marktplaats.

Tov een orginele Firestorm zijn de volgende zaken veranderd:
-hoge MIG carbon uitlaten (orginele uitlaten zijn nog aanwezig)
-getint MRA ruitje (orginele is aanwezig)
-carbon cover over het achterwiel
-andere knipperlichtjes, zowel voor als achter
-orgineel Honda slot (voor onder het zadel) wordt meegeleverd

Met 8000km is er een nieuwe achterband ondergekomen en vorig jaar is er nog een nieuwe gel accu in geplaatst.

Mochten er mensen nu al concreet interesse hebben, dan kunnen zij mij een mail sturen.
Meer foto's zijn aanwezig.
full
 
ik denk dat ie zo'n 4000 euro waard is.

ik heb wel intresse trouwens ;)
4000 euro?
Lijkt me toch wel een beetje weinig.
Hier op het forum een beetje lopen zoeken en op marktplaats, maar 5000 euro lijkt me toch wel een minimum, toch?
We praten toch over een motor van zo'n 11.000 a 12.000 euro toen, verder zo'n 1000 euro aan accesoires.
Wat vinden anderen daarvan?
 
Laatst bewerkt:
Er staat ook een knipoog bij, en die niet waagt die wint toch :P

De firestorm is de laatste jaren verkocht voor net onder de 10.000 euri nieuw.
Daarintegn vindt ik 5000 euro wel een nette prijs gezien de kilometers en de extra's :Y


Bij deze dus een gratis schopje voor een hele fijne en ondergewaardeerde motor *O*

Wat wordt de volgende ??
 
Laatst bewerkt:
Er staat ook een knipoog bij, en die niet waagt die wint toch :P

De firestorm is de laatste jaren verkocht voor net onder de 10.000 euri nieuw.
Daarintegn vindt ik 5000 euro wel een nette prijs gezien de kilometers en de extra's :Y


Bij deze dus een gratis schopje voor een hele fijne en ondergewaardeerde motor *O*

Wat wordt de volgende ??

:^ Erg jammer idd dat een Firestorm zo'n ondergewaardeerde motor is.... Heb er zelf momenteel 1 te koop staan in sublieme staat van 2002 met 40.000 op de teller voor 4900euro. Hinke verwacht echt niet de hoofdprijs te krijgen voor je VTR want dat zal je niet lukken, die van mij ziet er ook gewoon top uit maar het zijn geen hardlopers als je hem wil verkopen. -O-

Nou heb jij natuurlijk wel een mooie km-stand, mensen schrijven een motor met 40.000km bij voorbaat al af :? Stilstaan is nog altijd slechter voor het blok dan rijden, mits je er een beetje fatsoenlijk mee omgegaan bent en netjes onderhoud hebt gepleegd.

In ieder geval succes met de verkoop! *D
 
Wat wordt de volgende ??
Goede 11.000km in 7 jaar, waarvan de eerste 2 jaar ongeveer 75% van is gereden.
Nee, motorrijden is een heerlijke hobby, maar op dit moment geen tijd meer ervoor.
Sinds een jaar of 5 doe ik aan triathlon en dat kost me zoveel tijd, dat ik geen tijd meer heb om te motorrijden. Daarnaast kost het gezin en het werk ook veel tijd.

Er komt dus voorlopig geen andere.
Ik ga de motor op oa Marktplaats zetten en kijken of er interesse in is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan