wat is deze mooi!!!!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ACF37B%2EJPG


als het goed is is dit het 2002 model ....
 
Toch maar geen roetvogel, nappie?

jawel hoor...een sp-2 is geen woonwerk motorfiets...en je kan er niemand lekker mee achter op nemen...

dus ja...dan houdt het op....

en een blackbird is voor mij een droommotor...dus ja... <=wat een criteria he?
 
Typisch een Honda kleurstelling, en dat zegt genoeg (VFR800 jubileumversie)
 
Ik wil je niet pesten ofzo maar dit is de americaanse versie SP-1 2000/2001

Sorry maar dat is toch echt zo


(ps maar hij is inderdaad erg moooiiii :9~ )

Kan wel kloppen, staat ook voor op de kuip RC51 enz maar in de koopgids 2002 van moto73 staat precies hetzelfde model met precies dezelfde kleuren met andere uitlaten als SP-2.

Dus....ik neem aan dat er weinig verschil in zit.

Edit: of bedoel je dat dit het normale model is dat hier nu ook door de straat kan scheuren van de SP-1 met andere kleuren? En dus niet de SP-2?
 
Laatst bewerkt:
Kan wel kloppen, staat ook voor op de kuip RC51 enz maar in de koopgids 2002 van moto73 staat precies hetzelfde model met precies dezelfde kleuren met andere uitlaten als SP-2.

Dus....ik neem aan dat er weinig verschil in zit.

Edit: of bedoel je dat dit het normale model is dat hier nu ook door de straat kan scheuren van de SP-1 met andere kleuren? En dus niet de SP-2?

De sp-2 word in europa geleverd in maar 1 kleur en die wit met zwart. In america heeft de SP-1 ook wel genaamd RC-51 de kleuren die hier te zien is op deze foto.

Dit is dus gewoon een SP-1(rc51) met andere uitlaten. Geen SP-2 sorry
 
jawel hoor...een sp-2 is geen woonwerk motorfiets...en je kan er niemand lekker mee achter op nemen...

dus ja...dan houdt het op....
Correctie - je kunt het achterbakje openmaken en er een zadeltje opzetten. Of het dan ook nog lekker is hangt af van de voorkeuren van de betreffende persoon...
en een blackbird is voor mij een droommotor...dus ja... <=wat een criteria he?
Mwa, droommotor :9 is samen met financien \ '( zo\'n beetje het meest gebruikte criterium voor de aanschaf van een motor, geloof ik....
 
Maar al met al heb ik ook liever een motor in 1 kleur gespoten. Zoals een Ducati ofzow...

Je ziet tenminste niet de voorkant op deze foto, die is bij veel Honda\'s-met-kuip niet om aan te zien. Al is deze tenminste nog aantrekkelijk in zijn lelijkheid. Maar je moet niet een CBR voor m\'n neus zetten! Brrr! :r
 
I\'m with Poohbeer :)

Ik vind de dempers echt oerlelijk, de rest is wel mooi. Al steekt inderdaad het kontje wel wat ver uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan