Wat is die Foret een dombo

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Het viel mij op dat hij wel heel erg zenuwachtig zat om te kijken op de motor. Bijna elke bocht was het weer raak. Ik zat er eigenlijk gewoon op te wachten dat het een keer verkeerd zou gaan. en ja hoor, Foret kijkt om en gaat op z'n muil |( . En dan heeft ie de mazzel dat er een code rood komt en dat ie alsnog door kan rijden.

De race is weer gestart en wie zit er weer achterstevoren op de fiets??? Foret natuurlijk. en dat terwijl ie zojuist op z'n smoel gegaan was door zo'n omkijk actie |(

zou die vent ook leren van zijn fouten???
 
Het is gewoon zijn stijl. Als je hem oogkleppen opzet, draait hij z'n kop nog verder. De commentators op het circuit hadden al geopperd om hem spiegels te geven :+ Gelukkig rijdt hij wel spectaculair :}

Laat hem maar lekker z'n gang gaan. Chambon ging op precies dezelfde plek op z'n plaat, is hij dan ook gevaarlijk :?
 
Het is gewoon zijn stijl. Als je hem oogkleppen opzet, draait hij z'n kop nog verder. De commentators op het circuit hadden al geopperd om hem spiegels te geven :+ Gelukkig rijdt hij wel spectaculair :}

Laat hem maar lekker z'n gang gaan. Chambon ging op precies dezelfde plek op z'n plaat, is hij dan ook gevaarlijk :?

Nee, maar hij ging gewoon door met z'n kijkgedrag. Nou is het goed als je weet wat er achter je gaande is, maar hij ging tot drie keer toe bijna op z'n plaat tijdens het omkijken, een één keer ging hij op z'n plaat. Dan zou je toch wel verwachten dat ie ietwat minder enthousiast om zou kijken.
 
Valt me inderdaad al het hele seizoen op dat Foret veel omkijkt. Omkijken tijdens racen heeft helemaal geen zin. Het enigste moment dat het zin heeft is ongeveer halverwege de laatste ronde, kan je bepalen of je leuk kan gaan doen bij het over de finish rijden. Maar omdat het in SS600 racen altijd close is hoef je dus niet om te kijken want de concurrentie zit er toch wel. En dat geldt dus, in SS600, ook voor heel de race, je moet 100% gaan anders komen ze je voorbij.
Zenuwachtig mannetje, die Foret.
Jammer dat Chambon onderuit ging, kleine gnoom, hij komt nog niet tot mijn navel.
 
Laatst bewerkt:
dsa toch beter anders mag die helemaal nooit meer omkijken omdat ie kan vallen,hij is in ieder geval niet bang dan.
 
Wel tactisch van Foret dat hij na zijn val rustig op de baan bleef liggen waardoor er een herstart kwam.
En hij ondanks zijn crash gewoon weer verder kon waar hij gebleven was.
 
Wat een mazzel ja, lijkt Melandri wel. En hij ziet er idd altijd paranoide uit. 'Argh, ze zitten nog steeds achter me aan! Ik wist wel dat ik achtervolgd werd.' :P
 
*de topic titel werdt genoemd door eurosport commantator*

Timmer (zo heet hij toch?) van eurosport had het even over Foret en het achterom kijken etc..

Had hij het ook even over de negatieve reacties van sommige mensen.
Ook dat er in verschillende kopjes dingen over Foret stonden:

"Zelfs iets als, Wat is die Foret toch een dombo..."

Ja zelfs MF is op tv geweest dus :P
 
Hopen dat Timmer de zoekfunctie niet vindt en eens gaat snuffelen wat wij van zijn presenteerkwaliteiten vinden.. :+ :P
 
Hopen dat Timmer de zoekfunctie niet vindt en eens gaat snuffelen wat wij van zijn presenteerkwaliteiten vinden.. :+ :P

Mocht dat wel zo zijn: Meneer Timmer, Hulde :} voor wat u voor de TT en de Nederlandse wegracerij hebt gedaan, maar uw commentaar is niet je van het. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan