Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dit antwoord moet sowieso goedgekeurd worden bij alle technische gevallen.flux capacitor
dat lijkt op een contactsleutel die je in je hand hebt.Ik kan even niet bij het boekje. Zit onder de tank, ik denk tussen de knipper relais en de voorste knippers?
Waarom wil je dat weten, werkt er iets niet goed ?Ik kan even niet bij het boekje. Zit onder de tank, ik denk tussen de knipper relais en de voorste knippers?
Dat heeft dit motortje nietBekijk bijlage 1780526
kwa kleuren van kabels lijkt het zijstand relais te wezen
Iemand in Australië is een Z250C aan het opknappen en heeft me benaderd met de vraag waar die kabel naar toe ging. Naar dit kastje dus. Maar we weten allebei niet wat het is.Waarom wil je dat weten, werkt er iets niet goed ?
Dus we moeten de foto even draaien om te zien wat het is, of had jij dat al gedaanIemand in Australië is een Z250C aan het opknappen en heeft me benaderd met de vraag waar die kabel naar toe ging. Naar dit kastje dus. Maar we weten allebei niet wat het is.
Vergeten te melden, het is in ieder geval geen knipper/start relais of CDI of zekering. Ik trek vanavond de kabel eens uit en kijk eens wat er stopt met werken.Ik dacht aan knipperlichtrelais ofzo.