Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De olie is mogelijk van je carter ontluchting die vaak word afgevoerd in de inlaat kast zodat deze door de motor word verbrand en niet in de atmosfeer terecht komt(= een millieu eis) en het vocht is condens van warme vochtige buiten lucht die soms in een koude luchtfilter kast komt en condenseert.
Het hangt af van rijstijl, locatie en waarschijnlijk nog een hele rits aan factoren of je wat in de glaasje krijgt of niet, ik weet van sh rijders (ik) die er drab in krijgen en rijders die er nooit wat in zien zitten.
Bij honda zit het slangetje op het huisdeel, heel veel scooters hebben het, soms is het een rubber uitloopje met een soort sneetje er in , als je er in knijpt loopt dan het water er uit.
Heb je geen boekje?, dit soort dingen staat meestal wel in de owners manual.
Als je naar You-tube gaat en je bekijjkt Vespa motorsport,krijg je een haarfijne uitleg.Wel naar de aflevering van luchtfilter vervangen gaan.Het blok van de Peugeot is net als van de Vespa van Piaggio.