Wat is dit voor band?

LadyXochi

MF'er
11 mei 2004
173
0
Eindhoven
Ja, ik heb er geen verstand van, dus ik vraag het hier maar even.... Ik spotte deze motor in de Ardennen vorig weekend, en ik vroeg me af wat dat voor band is.
Wie kan het mij vertellen?

IMG_0254.JPG
 
Dit is volgens mij een autoband...... Kijk maar eens naar de "wangen" en het profiel dat halverwege abrupt eindigt.
 
Je bedoelt die BELT neem ik aan? Da's een aandrijfbelt. Sommige motoren hebben en ketting, anderen een cardan en veel Harley's hebben een aandrijfriem (belt)
 
belt is hier kennelijk de primaire overbrenging van krukas naar versnellingsbak en versnellingsbak brengt het weer over naar de ketting...
 
belt is hier kennelijk de primaire overbrenging van krukas naar versnellingsbak en versnellingsbak brengt het weer over naar de ketting...

idd. Bij HD zit het carter en versnellingbak los van elkaar. Daarom die tandriem.
En die achterband lijkt mij een autoband... Wat zal dat vaag sturen.
 
Ik word al akelig als ik denk aan de mogelijkheid dat een broekspijp (want die gasten dragen geen leer) in die belt terecht komt. Hoe stom kan je zijn :X
 
Damn het is een Hardly-Dangerous
Ik ben verblind door de lelijkheid van deze foto .

Bah :r
 
:+

da's een schuurband......... ;)
Daar ken je nou je messen op slijpen!!!

Effe zeurieus.......
Daar hoort normaal een hele mooie afdek-kap overheen te zitten!
Kijk goed naar andere HARLEY's..

Deze man of vrouw zal toch uit moeten kijken voor laars en broek.

Greetings... :+ kawaidioot :+

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/125991/c0bb74fbeb51ff661e0dedd3440582d4 (grijzewolf4.jpg)​
 
een voorband als je links kijkt van de motor, een achterband aan het uiteinde (rechts) van de motor...

kun je ook op google vinden hoor, hoef je niet op t forum te plaatsen... gekkie...
 
Autoband denk ik ook.. Die dingen zijn toch ook niet gemaakt om bochten te maken? Waarom zou je dan een motorband monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan