Wat is dit ?

djeeke

MF'er
10 jul 2006
65
4
Bierbeek
nog maar een paar dagen m'n nieuwe (tweedehands) fiets en ik vind dit :?

box2.jpg

box1.jpg


Ik veronderstel dat het om een of ander alarm gaat, er zit zelfs een antennedraadje op de doos dus zelfs een afstandsbediening heeft erop gezeten...

Er staat niks op buiten een nummer op die zilveren sticker maar de flits van mijn fototoestel heeft dit onleesbaar gemaakt. Ik weet niet eens wat voor systeem het is, vorige eigenaar wist niet eens dat het erop zat...

Als ik kan te weten komen wat voor systeem het is moet het volgens mij wel lukken om het aan de praat te krijgen...

Wie weet wat dit is :? :

Merk, model ???
 
ik neem aan dat het om het 'doosje' gaat met die losse stekker, veel alarmsystemen hebben zo'n soort stekker, en als ie los is wil dat vaak zeggen dat het niet goed werkte (mijn vorige motor had ook zo'n doosje met losse stekker :P

als je motor werkt met losse stekker zijn er een paar onderbrekingen die nodig zijn voor het alarm weer teruggebouwd (meestal word de stuurkabel van de brandstofpomp of startrelais onderbroken door het alarm als een soort van startonderbreker)

welk merk model , geen idee eigenlijk, maar waarschijnlijk ben je beter af zonder alarm.....
 
Dat doosje is het inderdaad

Het stekkertje zit normaal niet los, had het alleen losgemaakt om de foto te maken, zo kon ik zien hoeveel contactjes erin zitten.

Heb niet geprobeerd te starten met het stekkertje los |(

Of ik beter af ben zonder antidiefstal week ik niet, m'n vorige fiets (daytona T-595) hebben ze me ontvreemd met 85.000 op de teller... :r
Dus dacht ik : als het erop zit kunnen we het gebruiken ook...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan