Wat is dit?

SiRoj

MF veteraan
9 sep 2007
5.412
1
Hengeloow
Iemand vertelde me dat het een apparaat is om auto's mee te tellen op een bepaalde weg? Is het een manier om kentekens te registreren? Is het een flitsinstallatie?

DSC00124.jpg

DSC00123.jpg
 
Geen idee. :? wat zegt flitsservice? daar heb je denk k meer kans om antwoord te vinden.
 
Is ieder geval geen snelheidscontrole.

Staan waarschijnlijk meerdere van die kastjes in de regio om te zien welke routes auto's rijden en welk traject ze volgen etc.
Om zo beter inzicht te krijgen over de verkeersstromen.
 
Geloof dat er zoiets hier in de straat hing, ging toen geloof ik om een onderzoek voor in de gemeenteraad over het aantal auto's dat passeerde per dag.
 
Volgens mij staan er sinds een ruime maand ook twee van deze dingen in Utrecht. Ze kijken vanaf het Westplein de Daalsetunnel in.

Maar wat (of beter: waarvoor) het is? :?
 
er hebben vorig jaar ook een hoop van die dingen langs de snelwegen gestaan, allemaal registreren waar iedereen uithangt, kwestie van tijd voor er een camera op je wc komt te hangen met weegschaal, zodat per gram kan worden betaald :r
 
Volgens mij staan er sinds een ruime maand ook twee van deze dingen in Utrecht. Ze kijken vanaf het Westplein de Daalsetunnel in.

Maar wat (of beter: waarvoor) het is? :?

Die dingen heb ik al vaker gezien. Men noemt het een 'paal'. Dit exemplaar lijkt bedoeld om die camera's op de juiste hoogte te houden (de ervaring leert dat die dingen maar zelden uit zichzelf goed blijven hangen). Er bestaan ook uitvoeringen waar men vlaggen aan hangt of zelfs verlichting.

Ik weet het niet, maar ik heb toch het gevoel dat de mens een beetje op de stoel van God gaat zitten door de zwaartekracht zo te tarten. -O-
 
Laatst bewerkt:
Staan hier ook sinds ze de A2 aan het verbouwen zijn.. en er vlakvoor. Gewoon voor het registreren van kentekens om de mensen die geregelt over die weg rijden middels een brief te informeren dat ze beter een andere route kunnen pakken. En dat de diensten wel willen mee werken aan andere werktijden met JOUW werkgever.. (right.. die zal ook echt willen mee werken)
 
Die dingen heb ik al vaker gezien. Men noemt het een 'paal'. Dit exemplaar lijkt bedoeld om die camera's op de juiste hoogte te houden (de ervaring leert dat die dingen maar zelden uit zichzelf goed blijven hangen). Er bestaan ook uitvoeringen waar men vlaggen aan hangt of zelfs verlichting.

Ik weet het niet, maar ik heb toch het gevoel dat de mens een beetje op de stoel van God gaat zitten door de zwaartekracht zo te tarten. -O-
:Y _O-


Ps Heb je al geprobeerd om het kastje open te maken? Misschien staat het binnenin het kastje wat het is.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me geen flitser in ieder geval, anders zouden ze de boel wel wat beter beveiligen.
Is het wel een flitser, dan heb ik niks gezegd en moet je savonds even de stekkertjes loshalen/knippen.
 
er hebben vorig jaar ook een hoop van die dingen langs de snelwegen gestaan, allemaal registreren waar iedereen uithangt, kwestie van tijd voor er een camera op je wc komt te hangen met weegschaal, zodat per gram kan worden betaald :r

Beetje last van een depressie... :?
Of gewoon paranoia... :z...
 
Als je 't niet vertrouwd gewoon een band omdoen en in brand steken. :X

In plaats van klimmen is het slimmer om de slijptol mee te nemen :X

Ik slijp alles om wat er niet-vertrouwd uitziet! Sinds enige tijd is onze buurt compleet verduisterd.....De lantaarnpalen vond ik nogal suspect. Misschien "undercover" flitspalen?

Om die zooi. En in de hens!

Leuke anekdote (totaal offtopic); ik kreeg ooit een routebeschrijving van een dame "dan rijd je rechtdoor en bij dat grote bord -U RIJDT TE HARD- ga je rechtsaf"
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ze had het zelf geeneens door!
 
gewoon ff autobandje erom heen wat bezine erin en fikken met die hap.

Word schijtziek van al die camera's die als paddestoelen overal opduiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan