wat is dit..

Ik hou het op circuitgangers. ff naar Italië of iets dergelijks geweest en hebben ff nachtje in de Alpen of iets in die geest door gebracht op de terugweg.
 
Laatst bewerkt:
Heel goedkoop 2 racers gekocht?
In Oostenrijk met €uro\'s betaald?
Geen invoerkosten en geen kenteken en dat gezeik?

Zit ik er dichtbij?
 
Ik ken een paar gasten die een paar weken terug naar Spanje gingen circuitrijden,maar wat bleek...alles ondergesneeuwd!
Maar dat waren Suzuki\'s,en deze niet :?
 
omdat ik de ANDERE foto\'s van ene MAARTEN ook gezien heb.. :+

wel blijven opletten he.... 8-)
ja..., dat is voor jou makkelijk, maar niet voor de rest. |(
maar als die rest nou eens de andere Duc gerelateerde post\'s bekeken... en 1 + 1 optelden

edit: who the f**k is Maarten?
 
Gewoon ff de motors in de winterstalling gebracht bij de buurvrouw in duitsland?

Nee ik snap em al :)
je hebt zo\'n indruk gemaakt met je duc op een cbr vrouwtje dat ze maar met je mee terug is gegaan na je skivakantie! Toch?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ff de motors in de winterstalling gebracht bij de buurvrouw in duitsland?

Nee ik snap em al :)
je hebt zo\'n indruk gemaakt met je duc op een cbr vrouwtje dat ze maar met je mee terug is gegaan na je skivakantie! Toch?


:} :} :}
 
is niet het antwoord, maar wel de leukste, zeker dat \"cbr vrouwtje\", daar kan je me om weg dragen!!

edit:
ps: antwoord zit in m\'n naam
 
Laatst bewerkt:
shit wat dan wel :?

\'ksnap em! MOOOOOOOOOOI
Oh zit \'t zo nou kom ik toch dicht in de buurt met mijn suggestie \')
 
Laatst bewerkt:
Heel goedkoop 2 racers gekocht?
In Oostenrijk met €uro\'s betaald?
Geen invoerkosten en geen kenteken en dat gezeik?

Zit ik er dichtbij?

Zat ik er toch redelijk dichtbij?
Je hebt alleen 1 racer (de Duc) gekocht in Duitsland.



Ik zat ook te denken toen je schreef: het antwoord zit in m\'n naam, ik kijken naar je naam.
Desmoquattro, ik snapte het even niet maar toen vatte ik \'m (WWW.desmquattro.NL website!)
 
Zat ik er toch redelijk dichtbij?
Je hebt alleen 1 racer (de Duc) gekocht in Duitsland.



Ik zat ook te denken toen je schreef: het antwoord zit in m\'n naam, ik kijken naar je naam.
Desmoquattro, ik snapte het even niet maar toen vatte ik \'m (WWW.desmquattro.NL website!)

Neeeeee joh ik had een mooiere versie van \'t geheel \')
 
we hebben idd 2 brommers daar gekocht. 1 duc die op de weg mag na import bpm-en en nog meer van dat gel*l, die tevens een racekuip heeft. (voorlopig verslag op de site) en een cbr puur voor cicuit.

maar onderweg terug met ondergesneeuwde brommers zaten mensen zo te kijken van: \"wat doen die debielen nou?\" dat we nieuwsgierig waren hoe het forum zou reageren op de fotoos.

MF tanx :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan