Wat is dit?

Revusion

Rookie
3 aug 2009
17
0
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bij een motor wezen kijken en toen zag ik dit in/op de tank zitten.

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat dit is en misschien hoe het daar komt?

Alvast bedankt.
full
 
ik denk een deuk?

lijkt erop door leunen/drukken ofzo, zie geen kras of id.

ff benzine eruit, goed hard op benzineslang blazen en hij popt er zo weer uit :+ :+
 
Laatst bewerkt:
@ Revusion: is dit echt een serieuze vraag?


Dat is een deuk...

Mogelijk scenario:

Motor staat in de garage.
Aan de muur (boven de motor) hangt een ladder.
Persoon stoot tegen de ladder of probeert deze van de muur af te halen.
Er gaat iets mis.
Deuk
Motor wordt verkocht omdat deze een deuk heeft

Ik zeg ook maar wat :+
 
Laatst bewerkt:
Dat lijken wel Yamaha spiegels... Ownee sorry dat hoort zo.. Is dat een GSX 750 F?
 
Laatst bewerkt:
Dat is een motor en die is daar denk ik gekomen door er heen te rijden :+
 
Wat vallen die vrijdagen toch vroeg dit jaar !

En ik maar denken dat het een dinsdag is ;)
 
ALLEMAAL VAUT!!! :+
dat is om je kin in te leggen als je 200+ rijd!
dat weet toch iedereen :+
waarschijnlijk zit hij daar omdat de eigenaar eerst een zwarte kuipruit had,en niets kon zien als hij met zn kin midden op de tank lag.
zodoende zit hij nu iets uit t midden!

of ist een DLT deukje? ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was de vorige eigenaar een roker, getuige de ingebouwde asbak... maar kan ernaast zitten ;)

Gewoon ff een anti-deuk magneetje halen, liggen naast de papiermagneten, in het gangpad bij de plintenladders. Of bij de grootverpakkingen blauwe bougievonkjes!!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was de vorige eigenaar een roker, getuige de ingebouwde asbak... maar kan ernaast zitten ;)

Gewoon ff een anti-deuk magneetje halen, liggen naast de papiermagneten, in het gangpad bij de plintenladders. Of bij de grootverpakkingen blauwe bougievonkjes!!

Zijn die blauw tegenwoordig?
 
Het lijkt inderdaad verdacht veel op een deuk in de tank, gixxefs lijken daar wel vaker last van te hebben. Mijn gixxef heeft er ook last van gehad. Neukfout in de fabriek? :o

Waarom vraag je het niet gewoon aan de huidige eigenaar? :+
 
Zo te zien geen lakbeschadiging rond de deuk. Dan is het een kwestie van de lege tank tot de rand vullen met droge rijstkorrels en dan volgieten met water. Paar uur laten staan en de deuk popt er vanzelf uit.
 
Laat je door niemand iets wijsmaken, dit is geen kwik fix van 100 euro ofzo.
Voor herstel zonder spuiten (lepelen) is de wand van de tank te dik, en om een deuk van die omvang eruit te trekken kost je ook je lak en krijg je vervorming die zichtbaar blijft als het al door iemand geprobeert wordt.
Dus of een andere tank zoeken of gewoon traditioneel plamuren schuren spuiten. Ook dit zal ondanks goede kwaliteit altijd zichtbaar blijven. En wil je toch een gokje wagen? Geef iedereen die zegt dat hij het zonder te verprutsen anders op kan lossen maar een kans....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan