Wat is dit?

[me]zal ik het topic dicht doen, of openhouden?[/me]
Ik neig absoluut naar dicht doen, maar ik zou dat pas doen wanneer TS zich waardig genoeg heeft gevoeld hier te reageren. Op z'n minst te bedanken voor de paar WEL serieuze reacties. Trouwens, hij mag ons ook wel bedanken voor alle humor die is toegevoegd ;)
 
6 pagina´s vol gelult en ik weet nog steeds niet wat het is. Ik zou hem openhouden tot het eindelijk opgelost is.
 
heb ooits eens een verhaal gelezen van iemand die zo gelijkaardige blutsen in zijn tank had .hij zei toen dat ze daar kwamen door dat de aanzuiging te fel was en de tank vacuum zuigt. dan moet natuurlijk de verluchting wel dicht zitten he .

weet niet hoe ver dit verhaal klopt ,maar aan deze bluts te zien zou het zeker zo iets kunnen zijn.


sorry voor de serieuze reactie tussen de suggesties van bowlingbal afdrukken en asbakhouders. :)


ja deze reactie was echt wel serieus bedoeld hoor.
 
*nerd 14 jarig kin mode: AAN* Tis een transformer :O oowww neee hij heeft een deuk zal die pijn hebben? *nerd 14 jarig kin mode: UIT*

Wie gaat TS spammen met een prive berichtje over of hij nog durft te reageren ;)
 
*nerd 14 jarig kin mode: AAN* Tis een transformer :O oowww neee hij heeft een deuk zal die pijn hebben? *nerd 14 jarig kin mode: UIT*

Wie gaat TS spammen met een prive berichtje over of hij nog durft te reageren ;)
Heh, dat heeft ie uitstaan ;)
 
Er hangt een spanning in de lucht
Magnetische aantrekkingskracht tussen 2 mensen
Een grote genietende zucht
Het uitkomen van onze wensen

Onze monden die elkaar beroeren
Tongen die een heet spel spelen
En mij naar hoger sferen voeren

Onze kleren over de vloer verspreid
Jou naakte schoonheid voor mijn oog
Nooit wil ik dit gevoel nog kwijt
Langzaam komt er iets omhoog

Mijn tong gaat lekker traag
Over heel je lekker lijf
Via je borsten omlaag,
Je tepels worden stijf

Via je buik naar het hof van Eden
Mijn tong over het juiste pad
Omwegen worden vermeden,
Wat ben je toch lekker nat

Ik laat je likkend komen
Zachtjes begin je te kreunen
Normaal gebeurd dit alleen in je dromen
En toen kwam de kwak op de buitenstaande soes GSXF en zat er een deuk in..

true story
 
Er hangt een spanning in de lucht
Magnetische aantrekkingskracht tussen 2 mensen
Een grote genietende zucht
Het uitkomen van onze wensen

Onze monden die elkaar beroeren
Tongen die een heet spel spelen
En mij naar hoger sferen voeren

Onze kleren over de vloer verspreid
Jou naakte schoonheid voor mijn oog
Nooit wil ik dit gevoel nog kwijt
Langzaam komt er iets omhoog

Mijn tong gaat lekker traag
Over heel je lekker lijf
Via je borsten omlaag,
Je tepels worden stijf

Via je buik naar het hof van Eden
Mijn tong over het juiste pad
Omwegen worden vermeden,
Wat ben je toch lekker nat

Ik laat je likkend komen
Zachtjes begin je te kreunen
Normaal gebeurd dit alleen in je dromen
En toen kwam de kwak op de buitenstaande soes GSXF en zat er een deuk in..

true story
Hmmmm :P ik zeg dit moet gepublisheerd worden wordt een top seller.

He wat jammer nou dat die PB's uit heb staan :? })
 
Normaal gebeurd dit alleen in je dromen
En toen kwam de kwak op de buitenstaande soes GSXF en zat er een deuk in..

true story
Denk eerder dat de vorige eigenaar ingehaald werd door z`n natte droom.
De volgende dag spoedde hij zich naar de dealer om zijn soesje in te ruilen.
Wel met enige onverklaarbare schade want leg dat maar eens uit aan die dealer.
 
Ik heb het idee dat hier veel meer achter zit, moet dit topic niet gewoon verplaatst worden :?
Dit lijkt me een betere plek http://www.motor-forum.nl/forum/lis...te-allerlei-complotten-topic-deel-XIX-52.html

Hier zitten een hoop mensen die veel weten van aliens, graancirkels, complotten e.d. Ik zou het toch in die hoek zoeken O-)


Oke. Stel dat er idd een complot zit achter dit alles. Een onverklaarbare deuk zomaar in een dubbelwandige tank. Geen spoor van oorzaak te vinden. De vragensteller en eigenaar van de motor is spoorloos. :?
Wat zou een mogelijke vijand van ons als eerste willen bereiken? Verwarring,onzekerheid, angst? Ik zal eerlijk zijn, ik ben vanavond al drie keer naar de motor gelopen om te kijken of er ook geen deuk in mijn motortank zit. Wantrouwen groeit.....



Laten we bij het begin beginnen

a. motief
b. profielschets dader
 
Oke. Stel dat er idd een complot zit achter dit alles. Een onverklaarbare deuk zomaar in een dubbelwandige tank. Geen spoor van oorzaak te vinden. De vragensteller en eigenaar van de motor is spoorloos. :?
Wat zou een mogelijke vijand van ons als eerste willen bereiken? Verwarring,onzekerheid, angst? Ik zal eerlijk zijn, ik ben vanavond al drie keer naar de motor gelopen om te kijken of er ook geen deuk in mijn motortank zit. Wantrouwen groeit.....



Laten we bij het begin beginnen

a. motief
b. profielschets dader

A. vast een eigenaar van de koekblik die de motor terreur in de file niet meer kan handelen
B. Twee lange orgen beetje groen achter klein snorretje dikke borsten?:P
 
Aan de rechterkant lijkt een bultje te zitten.
En die opmerkingen over swaffelen en toen over een tankslapper, dat maakte het voor mij af. Hardop gelachen, maar dat kan komen omdat ik visueel ingesteld ben ;)
 
Nee... allemaal fout.. iemand die in een bocht naar rechts met knikkende knieetjes reed.. en daardoor deuken in de tank sloeg.. :+
 
dit soort deuken kun je laten restylen dit wordt ook wel uitdeuken zonder spuiten genoemd en kun je bij vrijwel elk schade bedrijf laten doen of je kunt ze van een restyl bedrijf op lokatie laten komen vaak is het no cure no pay
 
Terug
Bovenaan Onderaan