Wat is dit

Korenwolfje

XT600 - VFR750
9 sep 2018
220
392
Zuid Limburg
Wat is dit voor een motor?

20201015_213455.png
 
Hangt van je budget af.
Nou om van dit topic dan nog iets te maken...

Ik heb 2500 stuk te slaan op een leuke fun motor. Heb momenteel alleen nog mn vfr750 dus ik zoek iets dat geen sport/tour fiets is. Tips zijn welkom. Ik neig naar enduro / adv maar sta open voor alles.
 
Nou om van dit topic dan nog iets te maken...

Ik heb 2500 stuk te slaan op een leuke fun motor. Heb momenteel alleen nog mn vfr750 dus ik zoek iets dat geen sport/tour fiets is. Tips zijn welkom. Ik neig naar enduro / adv maar sta open voor alles.
Een MV Agusta gaat het dus niet worden.
 
Er rijden er heel wat rond waar onder de kuip heel wat anders zit dan wat er op de kuip staat.
Van klassieke CB500Four tot een zelfbouw frame met een jaren 90 gillende 250cc viercilinder (CBR250). Knutsel een MV kuip erop en je hebt iets wat er gelijk uit ziet als in de openings post.
Even shoppen bij Caferacernet of One of motorcycles (voormalig Harrie vd Kruijs).
 
Nou om van dit topic dan nog iets te maken...

Ik heb 2500 stuk te slaan op een leuke fun motor. Heb momenteel alleen nog mn vfr750 dus ik zoek iets dat geen sport/tour fiets is. Tips zijn welkom. Ik neig naar enduro / adv maar sta open voor alles.
Ik wilde een XT voorstellen, maar die heb je al gehad aan je ondertitel te zien.

Multistrada 620 of Yamaha TDM: lichtgewicht, 17 inch wielen, in feite grote supermotards
 
Terug
Bovenaan Onderaan