wat is een goed band voor cbr 600rr

blinky

Rookie
10 aug 2005
24
0
voorthuizen
he mensen ik heb al een paar bande geprobeerd zoal bridgestone en michelin maar wilde effe weten van andre rr rijders welke band zij optimaal vinden .
wilde nu eigenlijk de pirelli diablo proberen maar wilde eerst effe weten wat jullie ervaring mee is
 
Ik heb Michelin Pilot Powers (oude type) onder mijn 600RR liggen en daar ben ik uitermate tevreden over :} . Had hiervoor de BT014`s van Bridgestone`s, maar deze bevallen toch uitermate beter. Ik vind ze makkelijker de bocht invallen, omdat die MPP`s veel spitser gevormd zijn dan de BT014`s.
 
he mensen ik heb al een paar bande geprobeerd zoal bridgestone en michelin maar wilde effe weten van andre rr rijders welke band zij optimaal vinden .
wilde nu eigenlijk de pirelli diablo proberen maar wilde eerst effe weten wat jullie ervaring mee is
 
Pirelli Diablo is ook prima. Of de Supercorsa natuurlijk, maar die zijn op de weg niet echt aan te raden als het nat is...
 


Ik vond dat de levensduur van de bridgestone een beetje kort was heb er 8000 km mee gereden. De mpp vond ik ook prima rijden bleef goed in de bocht hangen maar bij die duurde het lang dat hij op temperatuur was. En van horen zeggen zeggen ze dat de pirelli's snel op temperatuur zijn goede grip hebben en een tamelijke levens duur. maar wilde graag weten hoe de weg ligging is en de ervaring van de gebruikers ervan
 
MPP's die langzaam op tempratuur kwamen??? Met wat voor spanning reed je dan? :?
 
Ik vond dat de levensduur van de bridgestone een beetje kort was heb er 8000 km mee gereden. De mpp vond ik ook prima rijden bleef goed in de bocht hangen maar bij die duurde het lang dat hij op temperatuur was. En van horen zeggen zeggen ze dat de pirelli's snel op temperatuur zijn goede grip hebben en een tamelijke levens duur. maar wilde graag weten hoe de weg ligging is en de ervaring van de gebruikers ervan
8000km kort :? ik doe 2500km met een setje :P en Pirelli raad ik je niet aan behalve de supercorsa. PP 2ct of Bridgestone 014 /015/002 zijn ook toppers , ligt er maar net aan hoe en waar je ermee rijdt ;)
 
De nieuwe van Michelin, de 2CT's. Heb sinds 3 weken een setje en niks meer dan lof! In het midden een hardere compound als de buitenrand! Kost wat maar dan heb je ook zeker wat!
 
ik heb net een uitgebreide banden test gekeken en de 2ct van michelin stond op 1 en de diablo's op 2 ik denk dat ik deze keer weer de michelin gaat proberen maar dan de 2ct
 
Terug
Bovenaan Onderaan