Sideswipe
MF veteraan
Vraag, het betreft een Yamaha R1 van 2004 met 37k op de teller, volledig origineel op de uitlaten na en geen schade's (wel gebruikersporen, steenslagjes etc die passen bij een motor met die km stand) .
Nu is er door een monteur een "rammel" gehoord bij accelereren en worden dus de krukaslagers verdacht. Overigens ging de monteur kijken naar een tikje bij de cilinderkop. In de olie zat ook een koperkleurige substantie (lagermateriaal?)
Was is zo'n motor nog redelijkerwijs waard voor de verkoop/handel?
Dus met het verhaal dat het blok of vervangen moet worden of gereviseerd.
Nu is er door een monteur een "rammel" gehoord bij accelereren en worden dus de krukaslagers verdacht. Overigens ging de monteur kijken naar een tikje bij de cilinderkop. In de olie zat ook een koperkleurige substantie (lagermateriaal?)
Was is zo'n motor nog redelijkerwijs waard voor de verkoop/handel?
Dus met het verhaal dat het blok of vervangen moet worden of gereviseerd.
Laatst bewerkt: