Wat is een poser en waar herken je die dan aan?

Vmax-Idioot

MF veteraan
20 apr 2007
4.354
10
Kerkrade
Even losmaken uit het topic van Marvin46 om daar niet verder te vervuilen.

Het is inderdaad (nog) geen vrijdag, maar wel een beetje komkommertijd, dus toch:

De vraag die o.a. Mike Schenk en ik ons stellen, is "wat is een poser en waar herken je die dan aan?".

Kom maar......



Mijn idee van een poser is:

Iemand voor wie het uiterlijk vertoon veel belangrijker is dan het technische kunnen.
Hiermee bedoel ik mensen die veel meer geven om de looks van hun motor en hun kleding, dan om wat ze met die motor kunnen en daar ook te koop mee lopen.



Zoiets dus: (copy paste uit een post hieronder):
motorcycle07.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen vrijdag maar toe maar , ik ben een echte poser, waarom?
Omdat ik bijvoorbeeld deze gelegenheid aangrijp om te kunnen posen met de mooiste tlr ooit , :+

large


:') :z
 
Laatst bewerkt:
Simpel die herken je aan zijn opmerkingen over motorrijders met leren pakken en sport motoren en dat die nooit naar hem zwaaien. Deze poser rijd zelf op een chopper achtig model en voelt zichzelf daar zo koel bij dat hij uberhaupt nooit terug zwaait en door zijn narcistische ingesteld gedrag ziet hij ook niet dat de sportmotorrijder wel groet en zo'n lerenpak voor de broodnodige veiligheid aanheeft. De poser is zo gefocused op zichzelf dat hij zelf geen kleding nodig heeft, immers zijn motor glimt toch van het (nep) chroom dat niemand hem over het hoofd kan zien....

Kom op zeg het is nog geen vrijdag.
 
Simpel; We hoeven niet in de winter te rijden of goed te rijden om te laten zien dat we cool zijn. Want dat zijn we gewoon.
 
- Wordt meer naast dan op z'n motor gezien.
- Rijdt zeer traag zodat hij opgemerkt kan worden.
- Gaat harder rijden naarmate het aantal vrouwen in de omgeving stijgt.
 
Trekt onnodig en met koppeling ingetrokken het gas open bij terrasjes. Stoer doen voor vrouwen en vrienden en familie. Altijd overdrijven en heel hard rijden.. Als een slak de bocht foor en dan weer volgas
 
- Relateert aantal pk's aan aantal db's;
- Stelt vorm over functie;
- Draagt in zijn/haar leren pak een poetsset mee;
 
Simpel die herken je aan zijn opmerkingen over motorrijders met leren pakken en sport motoren en dat die nooit naar hem zwaaien. Deze poser rijd zelf op een chopper achtig model en voelt zichzelf daar zo koel bij dat hij uberhaupt nooit terug zwaait en door zijn narcistische ingesteld gedrag ziet hij ook niet dat de sportmotorrijder wel groet en zo'n lerenpak voor de broodnodige veiligheid aanheeft. De poser is zo gefocused op zichzelf dat hij zelf geen kleding nodig heeft, immers zijn motor glimt toch van het (nep) chroom dat niemand hem over het hoofd kan zien....

+1
(inderdaad, altijd boos kijken, en te verreckt om terug te zwaaien. stakkers)
 
Even losmaken uit het topic van Marvin46 om daar niet verder te vervuilen.

Het is inderdaad (nog) geen vrijdag, maar wel een beetje komkommertijd, dus toch:

De vraag die o.a. Mike Schenk en ik ons stellen, is "wat is een poser en waar herken je die dan aan?".

Kom maar......



Mijn idee van een poser is:

Iemand voor wie het uiterlijk vertoon veel belangrijker is dan het technische kunnen.
Hiermee bedoel ik mensen die veel meer geven om de looks van hun motor en hun kleding, dan om wat ze met die motor kunnen en daar ook te koop mee lopen.

Niets aan toe te voegen... maar ieder zijn lol. Vind het niet per se een belediging.
 
Simpel die herken je aan zijn opmerkingen over motorrijders met leren pakken en sport motoren en dat die nooit naar hem zwaaien. Deze poser rijd zelf op een chopper achtig model en voelt zichzelf daar zo koel bij dat hij uberhaupt nooit terug zwaait en door zijn narcistische ingesteld gedrag ziet hij ook niet dat de sportmotorrijder wel groet en zo'n lerenpak voor de broodnodige veiligheid aanheeft. De poser is zo gefocused op zichzelf dat hij zelf geen kleding nodig heeft, immers zijn motor glimt toch van het (nep) chroom dat niemand hem over het hoofd kan zien....

Kom op zeg het is nog geen vrijdag.


Laat me raden: U heeft zeker zo'n polderkanon??? :X
 
- bekommert zich over de vraag of zijn pak en verdere uitrusting wel bij zijn motor past (of andersom)
- maakt z'n ketting schoon
- heeft zeer ingewikkeld ogende remschijven

Leuk topic *O*
 
heeft zo'n olievizier zodat niemand kan zien wat er onder de helm zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan