Wat is een redelijke prijs en waar moet je oplette

FlashBack

MF veteraan
3 jan 2006
2.948
0
Dordrecht
Hi

morgen wil ik een proef rit gaan maken op een Suzuki SV650s uit 1999 met 55000 op de teller. heeft een sport uit laat merk? geen idee. en en een ander wind schermpje.. De vraag prijs is 3900 bij de dealer. Is te hoog? en waar moet je op letten met de koop? even tueele onderhandel tips zijn altijd welkom..

Groetjes

Flashback :]
 
Best aan de prijs ja. Als je niks inruilt kun je makkelijker er wat af halen, rijklaarkosten eraf, en proberen kleding ofzo, als je dat nog niet hebt, erbij te krijgen.
 
Even een klein tipje, kijk even onder het benzineklepje. Het overloopslangetje wil wel eens verstopt zitten bij een SV. Kijk ff of er vocht in de rand blijft zitten. Er zijn natuurlijk veel meer dingen waar je op moet letten. Maar dit is toch specifiek voor de SV. Oh en de spanner van de distributieriem wil wel eens heel veel lawaai maken. Let daar op...
 
thanks, alle tips voor aankoop zijn welkom.. zal zeker even op water letten en wie weet is een accu lader ipv kleding ook een optie. een prijs rond de 3200 zou dat oke zijn?
 
Knappe jongen als je er 700 euro af weet te lullen, maar dan vind ik hem nog duur genoeg. :Y
 
55000km, meer dana 6 jaar oud en een prijs van 3900 euro?

Lekker bij een andere dealer gaan shoppen en eentje kopen met de helft op de teller.
 
55000km, meer dana 6 jaar oud en een prijs van 3900 euro?

Lekker bij een andere dealer gaan shoppen en eentje kopen met de helft op de teller.

55k klinkt als een redelijke stand voor een 6 jaar oude motor.
Net geen 10k per jaar.

Als ik http://www.motoroccasion.nl/ rondblader, lijkt die prijs helemaal
niet verkeerd.
Hoewel er ook uit hetzelfde jaar staan voor dezelfde prijs, met veel minder
op de teller...
Moet je je wel afvragen of die tellerstand dan wel reeel is.
Leuk onderhandelingspunt om die 700 euro er af te praten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan