Wat is een SV met schade nog waard?

Denk dat 1000 tot 1500 reeel is gezien bouwjaar en schade...

Ik zou em zelf opknappen, je kunt er een leuke fighter van bouwen :+
Mooie USD vork erin, ander kontje, bugspoiler...

Kijk Gixxer Fighter die snapt het!! *D :Y

En nog even ter indicatie ik heb een 1999 SV met 24000km gekocht met omvalschade voor 2150,- (En dat was eigenlijk nog iets meer als dat ik hem waard vond).

Maar als je nou nog onderdelen nodig hebt dan hoor ik het wel. :W
 
Ik zou 'm ook lekker opknappen en een paar deukjes hier en daar.... acht vooruit. Er is ergens op het net een SV forum, zitten allemaal SV-rijders op. Misschien kun je daar terecht voor wat onderdelen?
Succes!
 
Weet je zeker dat het frame recht is :? Als ik zo kijk naar de voorvork en het sub-frame ga ik daar aan twijfelen.
Ik denk dat deze SV Totall Loss is.
 
Welke onderdelen heb je precies nodig???
I.v.m mijn eigen ombouw heb ik misschien nog wel het 1 ent ander voor je, voor een aantrekkelijke prijs uiteraard. Want een mede SV'er moet geholpen worden toch.
:P


:^

Ik heb ook e.e.a liggen. Waaronder een achterbrug en sub-frame (dat is toch het frame waar je instrumentenpaneel op gemonteerd zit?)
 
Nee, sub-frame is het stuk frame dat aan het hoofdframe vastzit welke naar achter gaat, maw het stuk frame ter bevestiging van oa de zit(jes) en het achterlicht.
Sub-frame is volgens mij gewoon een algemene benaming voor stukken frame die niet tot het hoofdframe behoren. Dus het gedeelte waar de buddy op zit is een subframe. Maar ook het kuipframe voor, bijv.
 
Als je hem gaat slachten en in losse onderdelen (op ebay) verkoopt moet je er zeker nog 2500 - 3000 euro uit weten te krijgen.

Lijkt me zeer stug eerlijk gezegd. Er zijn maar weinig onschonden, interessante onderdelen over.. Zon blok is niet echt groot genoeg om veel geld op te leveren. Achtervelg is te smal.. om maar wat te noemen :)
 
Ik denk dat de realistische dagwaarde van het wrak ongeveer 750 euro is.
Na zo'n klap is 99% ook het balhoofd en dus het frame krom.
Als je hem moet laten meten en eventueel richten wordt het al snel te duur om hem weer op te bouwen.
Terug naar origineel opbouwen is zeker niet rendabel.(voor 2500 euro koop je al een nette namelijk)
 
ik hoor het wel als het frame weg gaat. (of de hele bike)(voor een projectje :Y )

Email: crazy_gamer15@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Onderhand een half jaar later maar zo'n fietsje kun je vaak heel goed opknappen met onderdelen van Marktplaats en/of Ebay, eventueel bij motorslopers vandaan en anders als het echt niet anders kan bij de dealer vandaan. SV's zijn populair dus ook veel onderdelen te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan