evolver86
MF veteraan
- 1 aug 2002
- 4.943
- 431
wordt de op en neergaande beweging versterkt door druk op het wiel, of minder druk op het wiel...? in mn theorie door druk op het voorwiel... gewicht op het voorwiel, slingerende beweging wordt versterkt..
dus remmen moet je mi niet doen.. als er minder gewicht op het voorwiel staat gaat er minder massa mee, dus zou je hem makkelijker moeten kunnen controleren..
tankslapper ontstaat m.i. wanneer er gewicht op het voorwiel komt, zie als je van een wheelie land, dan zie je ook tankslappers..
klopt dit vraag ik me af.....
stuurdemper is natuurlijk het beste, racers hebben der niet voor niets een.. maar in eerste oplossing van Yzf1k is ook iets te vinden, alleen tja, de lef die je daarvoor nodig hebt en je moet maar net de plek hebben...
dus remmen moet je mi niet doen.. als er minder gewicht op het voorwiel staat gaat er minder massa mee, dus zou je hem makkelijker moeten kunnen controleren..
tankslapper ontstaat m.i. wanneer er gewicht op het voorwiel komt, zie als je van een wheelie land, dan zie je ook tankslappers..
klopt dit vraag ik me af.....
stuurdemper is natuurlijk het beste, racers hebben der niet voor niets een.. maar in eerste oplossing van Yzf1k is ook iets te vinden, alleen tja, de lef die je daarvoor nodig hebt en je moet maar net de plek hebben...