Wat is een Watje ??? ( wat is een bikkel !!?)

Franciss

Rookie
7 okt 2003
14
0
Wat is nou eigenlijk een watje ?

Moet je daar perse een meisje voor zijn of heb je ook bikkelmeiden ?
en heb je dan ook watjesgozers ?
Ik moet zelf de hele winter op en neer naar mijn werk rijden op de motor,
soms heb ik dan wel flink de (winter)pee in, en zou liever in een auto zitten,
alhoewel ik die niet heb en je die in de stad nergens kunt parkeren.
 
een bikkel is een man met slechts 1 bal. In die optiek bekeken mag je me toch ff uitleggen wat je nou met een bikkelmeid bedoelt :)

edit: |( toch sneller leren typen |(
 
Euh..geloof niet dat er harde definities zijn van wie nou watje is en wie juist niet..voor jou is een watje is wie jij een watje vindt :+
 
Bikkel: 1 Beentje uit de hiel van een schapenpoot (zo hard als een bikkel: zeer hard). 2 Stuiter 3 Kei
Watje: lullig kereltje synoniem: doetje, koekje, schuimpje

Of was dat de vraag niet :+
 
Wat ik een watje vind, kan jij een bikkel vinden en andersom ;)
De ene vind zich al een hele bikkel als hij op zijn leasefiets 160 durft te rijden, terwijl een ander hem dan juist een doetje vind.

Ik denk dat je jezelf wel een hele bikkel vind omdat je je heel de winter op de motor moet verplaatsen. In mijn ogen ben je dat dan ook wel een beetje, ik weet hoe koud het soms kan zijn ;)
 
WATJES dat zijn die flauwe types met hun dure motors die s'winters bij de warme kachel achter de computer zitten om flauwe grapjes te maken en andere mensen af te zeiken !!!
Spider vond je uitleg wel goed en kan deze humor wel waarderen !!
(helaas werken de bolletjes ea plaatjes door restricties niet bij mij).
 
Watjes zijn toch mensen die in de winter geen geld hebben om naast de motor nog een auto te kopen om daar lekker warm in te zitten? Scheelt veel afgestorven vingers en teennagels ;)
 
watjes zijn in mijn ogen, mooi-weer rijders, rijders die zeker niet naar buiten gaan als het niet minimaal 27 graden, strakke hemel en zondag is |(

een bikkel daar in tegen hoeft van mij niet de hele winter door te rijden, die vallen weer in het kader van gekken, net zoals die gene die met een T-shirt en een korte broek op de motor gaan zitten, maar een bikkel vind ik iemand die er niet voor schuwd om met zijn motor om te gaan waar hij voor gemaakt is en ook niet er voor terug deinst als het ff een dag minder is, maar gewoon het heerlijk vindt om een stuk te rijden wanneer die er zin in heeft, iemand die zonder te mokken elke dag 50 km naar zijn werk rijdt enz. enz. enz.

in dat geval mag jij je een bikkelin of een bikkeres noemmen :}
 
Ja, want watjes zijn eerst pluisjes geweest ;)
Dus er is enig vooruitgang.............
En bikkels komen uit de tijd dat de boten van hout waren en mannen van staal......... :?
 
ik snap best dat bepaalde mensen liever hun motor niet blootstellen aan de barre elementen des natuurs :x...

ik zet mn brommer deze winter ook binnen...en ga ik de rest op mn ragbrommer..die mag wel roesten :)
 
kijk maar eens op http://franciss.watjes.info
dan zie je het meteen

full



/offtopic
Viel me toevallig op, een vermelding op MF kan een leuk effect op een website's pageviews hebben...
/offtopic

Niet motorrijders, dat zijn pas watjes! *D
 
Een bikkel is iemand die loeihard vlamt maar waarschijnlijk ook de prijs er eens voor zal betalen ( niet echt om naar op te kijken dus :P )
Een watje bestaat ni echt denk ik ,mischien beter te klasseren onder "persoon die nooit geneigd zal zijn hard te rijden " :)
 
Een bikkel is iemand die loeihard vlamt maar waarschijnlijk ook de prijs er eens voor zal betalen ( niet echt om naar op te kijken dus :P )
Een watje bestaat ni echt denk ik ,mischien beter te klasseren onder "persoon die nooit geneigd zal zijn hard te rijden " :)
M.a.w. "personen die nooit geneigd zijn hard te rijden" bestaan niet echt... :? :P

...zou kunnen })
 
M.a.w. "personen die nooit geneigd zijn hard te rijden" bestaan niet echt... :? :P

...zou kunnen })

Oh jawel ,dat zijn diegenen die ik als "watje" verwens als ik ze voorbijsteek :P :P
Denk dat de meesten met een chopper rijden of een racer ,maar alleen om te posen of in t-shirt te cruisen voorbij de terrasjes bij extreem goed weer en met een vierkante achterband :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan