Wat is er allemaal gebeurt de 23e?

ahhhhh fuck off :j
fiets van wkj is zn startonderbreker op de een of andere vage reden spontaan gaan werke...heeft nix met mij te make....en hoe de fuck kome jullie nou aan een versnellingsbak....stelletje roddelkutjes....
Er staat niet voor niks een vraagteken achter versnellingsbak, zal het nu dan ook ff aanpassen.

Kwam trouwens door deze post..
Werd alleen verondersteld, niet beweerd. No offense..
 
Waar ergens :?
Vertel !


Ik heb behalve mijn kneedowns niks bijzonders mee gemaakt.
Op de A73 bij het immer tropische Beuningen... Had toch gewoon de A15 moeten pakken en daarna dwars door Nijmegen...
Weet trouwens nog wel iets, Daniel...
Bijna je vriendin verliezen met optrekken & daarna met ingeklapte passagierssteuntjes doorrijden.... }) }) :P

Volgend weekend wheelie-practice? Je weet nu van Milad dat het kan... ;)
 
Op maandag 25 maart 2002 22:46 schreef DeGroteMuis het volgende:
Weet trouwens nog wel iets, Daniel...
Bijna je vriendin verliezen met optrekken & daarna met ingeklapte passagierssteuntjes doorrijden.... }) }) :P

Ik vroeg me al af.. hoe blijft die daarop zitten zonder hem vast te pakken.. niet echt dus :)
 
Ben alleen 's middag geweest (had des avonds andere verplichtingen :j ), was super...

Viel me allemaal 100% mee, alleen toen ik in renswoude aankwam was er een ernstig ongeluk gebeurd met een motor - auto (trauma helikopter erbij enz, enz,) hoorde vandaag dat de motor-rijder overleden was....

Kijk hoevelaken, Veenendaal was allemaal prachtig, maar als je zo iets weer hoort / ziet dan denk je toch weer even na.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan