Wat is er allemaal gebeurt de 23e?

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Als rasechte ramptoerist wil ik wel eens ff weten wat er met wie gebeurt is op de feestdag en/of op de terugweg natuurlijk.

Het volgende weet ik:

M'n eigen motor wou niet meer starten nadat ie ff stil had gestaan, de benzinepomp draaide niet meer :j
Nadat we de tank ff omhoog was geweest en ik aan een paar stekkertjes had lopen prutsen liep ie gelukkig weer.

Nitromax z'n verlichting viel uit (op grootlicht na)

*

Maximum z'n motorblok heeft er geen trek meer in.

wKJ z'n startonderbreker werkt permanent.

Raging R6 had 1 remklauw nog met 1 bout vast zitten welke ook nog eens van plan om binnen zeer korte tijd de relatie met z'n motor te verbreken.


Okay, kom maar op met de verhalen! :)

edited door pooh
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gereden op de heenweg, Annelies op de terug weg. :}

(heeft het toch allemaal nog voordelen)
 
Euh op de 23e.... toen deed van mijn auto 1 van de 2 koplampen niet meer op dimlicht. Telt dat ook ? :)

Zelfde als Nitromax, alleen dan met de auto ;)
Grootlicht werkte uiteraard ook nog, maar daar ga ik dus niet meer rijden 's nachts ;)
 
Nou... en bedankt Scarface.... :(

Dit soort acties hang ik liever niet teveel aan de grote klok...

Het verhaal is dit:
Bij het pompstation in Amersfoort stonden wij (Revolution, Skoezie, Joking, Scarface en ik) een beetje om te klooien buiten, en toen zag JoKing ineens dat er een bout miste van mijn rechterremklauw, de overgebleven bout zat ook al los!!
Ik snap er echt nix van want ik heb alles volgens het boekje gedaan, zelfs 2 keer met een momentsleutel rond de motor gelopen (ja, en gebruikt dus).
Ik haal nu wel ergens een nieuwe bout op en zet die rommel wel vast met Loctite want als het op de Yamaha manier moet heb ik er toch niet meer zoveel vertrouwen in.

Naja, Wegenwacht gebeld ( :} :} : }) half uurtje wachten en daarna wat prutsen en ik kon weer rijden.

beetje offtopic:
Nou wil het geval dat mijn leen-remschijf zwevend is ipv een standaard "vaste" schijf. Krijg je meer trillingen van een zwevende schijf waardoor deze bout toch losgelopen kan zijn??
Iemand een idee, want (logisch natuurlijk) dit wil ik absoluut nooit meer meemaken!!!

(Nogmaals bedankt Joking voor het opmerken van dit probleem)

edit:
Kheb er nu weer een fatsoenlijke bout (8.8 jammer genoeg) inzitten en nu maar wel met Loctite vastgezet!
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja ik heb vandaag iets gehoord over een Mercedes die iemand op een blauwe motor had aangereden... De politie belde me en vroeg of ik wat had gezien en of ik wist wie het was. De mercedes man had mij weg zien rijden en nog snel even mijn kenteken genoteerd. Heb ik de politie maar even uitgelegd dat ik met WKJ zijn motor bezig was en inderdaad heb gehoord dat er ook een auto tegen een motorrijder daar aan had gezeten en dat ze wat ruzie hadden omdat hij op hoevelaken aan de telefoon zat te bellen. Maar dat ik verder geen idee heb wie het was en dat ik hem niet verder kan helpen...
 
... Banden slechts een fractie van slijtagemerkpunt af...

... Rechts geen glimrand, links nog steeds veel te veel...

... Achterband rechts deels rul, deels half gesmolten look na een paar bochies met 90-100 over hoevelaken...

... Kreeg het niet voor elkaar om het voorwiel zonder koppeling van de grond te krijgen

Was dus niet echt m'n motordagje... Liep allemaal niet heel erg lekker...

Daarnaast communicatief nog wat gerommel...

Maar als klap op de vuurpijl:

Op de terugweg waarschijnlijk geflitst met 160+... :(

Technisch: Nada probleempje...
 
ik liet Max rijden op me giXXer, resultaat.. giXXer verrot.. ;(

ik ben al lang blij dat ik niet zelf over hoevelaken reed met een rotgang toen die uitsloeg.
 
Ik ben met alleen groot licht zonder bekeuring thuisgekomen ( ongeveer 15 km, valt dus mee ).
Volgende dag de zekeringen en de bedrading nòg een keer nagekeken, niets anders gedaan dan 's avonds bij het feest en toen deed - op m'n achterlicht na - alles het opeens gewoon weer :?
Remlicht zal wrschlk los contactje geweest zijn, zaten wat los.
NOS heb ik nog niet geprobeerd gisteren tijdens het rijden, het stikte echt van de politie op de snelweg ( niet zo verwonderlijk overigens,ik reed in de buurt van Driebergen ;) )
Dat achterlicht is altijd al een beetje een probleemgeval geweest en Niels heeft aangeboden de electra van de verlichting na te lopen en eventueel te vervangen ( ik heb echt de ballen verstand van electra ).
 
Als rasechte ramptoerist wil ik wel eens ff weten wat er met wie gebeurt is op de feestdag en/of op de terugweg natuurlijk.

Het volgende weet ik:

M'n eigen motor wou niet meer starten nadat ie ff stil had gestaan, de benzinepomp draaide niet meer :j
Nadat we de tank ff omhoog was geweest en ik aan een paar stekkertjes had lopen prutsen liep ie gelukkig weer.

Nitromax z'n verlichting viel uit (op grootlicht na)

*

Maximum z'n motorblok heeft er geen trek meer in.

wKJ z'n versnellingsbak(?) is naar de klote.

Raging R6 had 1 remklauw nog met 1 bout vast zitten welke ook nog eens van plan om binnen zeer korte tijd de relatie met z'n motor te verbreken.


Okay, kom maar op met de verhalen! :)

edited door pooh

Het lijkt wel een Dakar etappe! Ik ben gelukkig probleemloos thuisgekomen. Suc6 met het sleutelen :)
 
Op een klein gevalletje van bijna bij Hoevelaken eraf vliegen na, ging alles prima. Met pijn in je hoofd op de motor zitten na een geslaagd feestje hoeft van mij niet weer. Was echt blij dat ik thuis was. Pffff... :)

Enne Rev. Ben blij dat jij die flitser WEL zag staan en voor me flink in de ankers ging, want zat zelf niet echt op te letten. Scheelt weer een bekeuring...
 
Laatst bewerkt:
Na een rit op zaterdagochtend heb ik olie op mijn achterste cilinder zitten :? Weet niet precies wat het is dus ben maar niet op de motor naar het feestje toegegaan. Ding moet effe nagekeken worden. Voordeel was dat ik dus wel lekker aan het bier kon :) Van het nadeel had ik de volgende ochtend pas last. Beetje dreun in mijn hoofd '(
 
*
Ik ben 's avonds op de motor teruggegaan en ben in Emmen nog ff op foto gekomen. Heb toch geen nummerplaat voor :)

edit pooh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op maandag 25 maart 2002 13:18 schreef PeeJay het volgende:
ff off-topic: Hoe hard gaan jullie over een klaverblad?
Nieuw topic openen? En waar in een klaverblad, er net in, op de helft, eruit?
 
Versnellingsbak verrot, z'n eigen motor geen zin meer...Maximum, voor al uw sloopwerkzaamheden?? Wat heptie allemaal gedaan dan?? Het lijkt me zo'n rustige jongen.. :) :) :)
 
Versnellingsbak verrot, z'n eigen motor geen zin meer...Maximum, voor al uw sloopwerkzaamheden?? Wat heptie allemaal gedaan dan?? Het lijkt me zo'n rustige jongen.. :) :) :)

ahhhhh fuck off :j
fiets van wkj is zn startonderbreker op de een of andere vage reden spontaan gaan werke...heeft nix met mij te make....en hoe de fuck kome jullie nou aan een versnellingsbak....stelletje roddelkutjes....
 
Ha, daar hebben we hem. Dus die ouwe wijven hier lopen weer te overdrijven??? :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan