Wat is er gebeurd met de top 100 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Sinds enkele dagen lijkt de top 100 verdwenen van motor-forum
Krijg steeds de foutmelding pagina niet beschikbaar

Bugje?? of een sabotagepoging van de beer nu hij van de troon gestoten is/ging worden
 
Verwijderd omdat het een doel werd voor sommige gebruikers om hoog te staan in de top 100. Dat zorgt voor veel onnuttige posts.
 
Is weg blijft weg.
Waarom moet je aantallen weten ?
Er kan beter een kwaliteitsmeter komen dan in die plek, dan zal het voor sommigen erg triest gesteld zijn.
 
Sommigen onder ons weten nog niet dat die top 100 weg is, gezien hun onzin-posts?

Gullukkig...weten ze het nu.

Ik keek er trouwens bijna nooit op. Geen belangrijke informatie.


CAT
 
we hopen dat je op deze manier wat minder onzin zal posten, het lijkt vooralsnog niet echt te werken.. :P :P ;)
 
Is weg blijft weg.
Waarom moet je aantallen weten ?
Er kan beter een kwaliteitsmeter komen dan in die plek, dan zal het voor sommigen erg triest gesteld zijn.

Is hij weg? Ohw.. dat wist ik niet. :+ Vond het al zo raar dat hij niet meer reageerde. Maar echt missen... nee, ik had hem nog niet gemist.

Kwaliteitsmeter... mmmm.... sja.. en bij te weining kwaltiteit bannen? Ben je zo van je leden af }) :+
 
Onzin??? Moi???

Jullie zijn gewoon te stom om de diepzittende Nietzsche- achtige filosofiche bodem van mijn postings te begrijpen :j :P
 
Is hij weg? Ohw.. dat wist ik niet. :+ Vond het al zo raar dat hij niet meer reageerde. Maar echt missen... nee, ik had hem nog niet gemist.

Kwaliteitsmeter... mmmm.... sja.. en bij te weining kwaltiteit bannen? Ben je zo van je leden af }) :+

Doei Marcel, ik zal je missen '(

Ontopic: Nee, ik mis hem niet.
 
Top 100 hoeft van mij niet. Wat ik wel leuk vind is om te weten welke mensen actief zijn.

Kan er niet een lijstje komen van mensen die bijvoorbeeld de laatste 3 maanden meer dan een bepaald aantal hebben gepost (zonder standen dan)?
 
kwist geeneens dat er een top 100 was. Ik mis um wel, want nou kan ik niet meer zien of ik er ook in stond.
CU
DooV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan