Wat is er kapot?

17tien

Die hard MF'er
5 feb 2005
352
0
/
Ik heb een cagiva mito gekocht, maar nu heb ik mijn eerste probleem al, ik heb de accu eruit gehaalt omdat die leeg was, opgeladen opnieuw terug gedaan. Lampjes gingen branden, ik wou hem dus starten lukte niet, enkel een klikje. toen zat ik aan een draadje van een rond dingetje (ter grote van een potje tipex, links onder het zadel, ik denk de starter switch), toen hoorde ik een klein knalletje, leek kortsluiting, nou doet hij niks meer . Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ;( ;(
 
Ik denk dat je een (of meerdere) zekeringetjes zult moeten vervangen. Voordat je dan de boel weer aandoet, controleer wel of de kortsluiting die je hebt veroorzaakt wel verholpen is!

Dat is nou juist het probleem, alle zekeringen doen het nog :N . Toennet deed de stroom het weer. Lampjes gingen branden, en ik weet nu ook waar de kortsluiting in zit. Ik zou er zo is een foto van maken. Kijken of jullie er wat mee kunnen
 
Kapotte accu? Hoofdzekering op het startrelais al bekeken? (als dat er zit bij zo'n ding?)

Hij doet het weer, de oplossing: kappen eraf halen waar je dan tijdje mee bezig bent, zet ik perongeluk de schakelaar op motoruit. Stoot ik met me elleboog tegen het START knopje, draait de startmotor ineens :Y . Ik dus paar keer proberen en ineens een behoorlijke knal, ik schrok me helemaal kapot (denk dat die knal uit de cilinder kwam (via de uitlaat), hoop ik tenminste). Daarna nog 1x geprobeerd en liep weer :? VAAAAAAAAAAG
 
Terug
Bovenaan Onderaan