Wat is er mannelijker?

Wat is er mannelijker?

  • WD40

    Stemmen: 23 21,9%
  • Ducttape

    Stemmen: 82 78,1%

  • Totaal aantal stemmers
    105
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
Ik was laatst bezig met de motor, je kent het, busje WD40 in de ene hand, rolletje ducttape in de andere. En er liep een groepje giechelende meisjes langs. Te wijzen naar me en ik kon het niet helpen te denken dat ze mij een imponerende, masculente man vonden. Zo in de weer met m'n ducttape en m'n WD40.
Ik durfde ze niet aan te spreken, want ik ben nogal een verlegen jongen van mezelf (vandaar ook dat ik op een forum zit, daar durf ik wel). Maar wellicht dat ik met het juiste product wel wat meer zelfvertrouwen heb. Maar ja, welk product dan. Ducttape of WD40. Want dan moet ik morgen op m'n vrije dag even wat meer gaan halen.

Jullie weten het denk ik beter dan ik dus ik zou graag jullie mening weten.
Alvast bedankt! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik was laatst bezig met de motor, je kent het, busje WD40 in de ene hand, rolletje ducttape in de andere. En er liep een groepje giechelende meisjes langs. Te wijzen naar me en ik kon het niet helpen te denken dat ze mij een imponerende, masculente man vonden. Zo in de weer met m'n ducttape en m'n WD40.
Ik durfde ze niet aan te spreken, want ik ben nogal een verlegen jongen van mezelf (vandaar ook dat ik op een forum zit, daar durf ik wel). Maar wellicht dat ik met het juiste product wel wat meer zelfvertrouwen heb. Maar ja, welk product dan. Ducttape of WD40. Want dan moet ik morgen op m'n vrije dag even wat meer gaan halen.

Jullie weten het denk ik beter dan ik dus ik zou graag jullie mening weten.
Alvast bedankt! *O*

Je banaanscore is dan ook niet verkeerd :+
 
Dag,
Volgende keer gaan staan werken in je blote bast, het liefst versierd met rijkelijk veel tattoos.
Succes verzekerd.
Mhg, FreBa
 
Hmmm.. als je WD-40 spuit, plakt ducttape niet meer... dus ik denk toch dat WD-40 zou winnen, in een onderlinge strijd!
 
duct_tape_dress-13204.jpg


WD-40 dus!
 
Laatst bewerkt:
Eendenplakband :Y :+


Enne, ducttape is gemaakt als watervaste tape voor het waterdicht afsluiten van munitieboxen in het leger, dus of WD40 zou winnen weet ik nog zo net niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan