Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep! Misschien vrij logisch...maar CBR=sport, en VFR=toer...
Effe nog opgezocht op MCN:
Kwart mijl:
95 VFR 750: 11,59 sec, 191 kph
96 CBR: 11,4 sec, 183 kph
Top:
95 VFR 750: 244 kph
96 CBR: 248 kph
Vermogen:
95 VFR 750: 100 pk
96 CBR: 103,5 pk
Snelheden omgerekend met factor 1.608 (stond in mijlen op de site)
Bevestigt eigenlijk redelijk wat Unstable zegt: CBR is wel sneller, maar een VFR verdwijnt niet zomaar uit je spiegeltje...
Op 2001-08-06 22:19, schreef Unstable:
Ik ben nl. van mening dat de echte motorrijder zich pas laat zien in de bochten. Het betere bochtenwerk is dan ook voor de CBR.
Op 2001-08-14 12:09, schreef Silver_Dax_Racer:
Mijn FZR400 heeft maar een dikke 60 pk maar hij weegt ook maar 160 kg en ik ben zelf ook erg licht (tegen de 60 kg) dus dat gaat als de brandweer hoor.Denk je?, op 200 kilo is 20 kilo best veel hoor. waarom denk je dat ze bij de formule 1 zich druk maken om kilo's? en die auto's wegen al 400, 500 kilo.....kan je nagaan wat je dan als motorrijder kan winnen door 20kilo minder te hoeven meesjouwen!!
Op 2001-08-14 19:00, schreef Unstable:
Op 2001-08-14 12:09, schreef Silver_Dax_Racer:
toch vergeet je een belangrijk iets wel even nl. gewicht. de VFR weegt een dikke 200 kilo, de CBR daarentegen weegt iets van 180?.
ja, daar zit wel wat in, maar dat ligt het ur nog aan wie erop zit
bij mijn dax (60 kilo, 106cc's - fourstroke!) maakt het allemaal niet uit
laatmaar, is geen motor.. nog geen rdw keuring
maar goed, inderdaad als je bijv, zo'n test van de nieuwe gsx-r 1000 leest en dan ziet dat zo'n monster bijna net zoveel pk's als kilo's heeft..
hmm, ach ja, ik ben nog maar een 25kw'er