Wat is er special aan een zijspan?

Oeps , foto vergeten....


:]

full
 
Natuurlijk kun je voor het geld van een aktuele combinatie en sportwagen kopen. En dat hoeft geeneens een kleintje te zijn! Maar bedenk eens wat voor zijspan je kunt koppen voor de prijs van een sportwagen. Dan heb je nog meer keus. Zijspanrijden past gewoon perfect in het Calvinistisch gedachtengoed: je combineert de nadelen van de auto met die van een motor. Allemaal in verband met de ErfZonde ! Want in Zonde geboren, DAT zijn we. Ook wel handig dat ze bijna niet omvallen. Zijspannen bedoel ik...
 
Op donderdag 02 oktober 2003 16:23 schreef Uralrijder !!! het volgende:
.... Zijspanrijden past gewoon perfect in het Calvinistisch gedachtengoed: je combineert de nadelen van de auto met die van een motor. Allemaal in verband met de ErfZonde ! Want in Zonde geboren, DAT zijn we. ......

Darn, was ik bijna om, blijkt dat er een vreemd gedachtegoed aan te hangen. Tja, jammer niets aan te doen.

(alleen zijn die ural's e.d. zo mooi)
 
ik rij beide en moet zeggen dat span een hele aparte manier van motoren is. buiten alle praktiesche dingen(er passen 3 kratten bier in) is het ook gewoon een kick om de dingen ermee te doen die je met een solo niet kunt :9
 
met caravan erachter kun je nog veel meer meenemen
zie foto
Ural vervoert behalve bestuurder ook nog 6 personen!
een in het bakkie en 5 in caravan

Bijlage: uralcar.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan