Wat is er te nog meer doen op 28 en 29 aug???

The Goos

MF'er
4 mei 2004
81
0
Brabant
Het weekend van 28 en 29 augustus wil ik graag naar een leuk motortreffen
(je kent het wel: tentjes, rock & roll, kampvuur, burnouts en vooral gezelligheid).

Er is iets in Mulheim en ik weet dat er iets is in Hoogeveen. Maar is er nog meer???
Mulheim (DU) valt al af en Hoogeveen is wellicht te ver omdat ik pas laat kan vertrekken |( .

Weet iemand nog iets leuks? :?
 
En u heeft gewonnen!!!:

:} Mijn respect tot in het einde der tijden! (alleen wat betreft je reply hé, verder ken ik je nog niet, ha ha.)

Alhoewel: jij bent toch dezelfde man met sik die op een Jaguar-trike naar DHR probeerde te komen? Of heb ik het mis?

Maar ik ben eigenlijk meer op zoek naar een leuk motorfeestje met tentjes en bier en zo :9 .
Toch bedankt
 
Extravaganza, beursgebouw Eindhoven.. veel leer en smeermiddelen!

Kijk eens aan! Dat lijkt me al wel wat feestelijker dan Vehikel :P !
Ook voor jou: :}

Nu alleen nog wat :] :] :] :] :] :] :] , wat bier en ter plekke een plaats om te kunnen pitten en we zijn er (maar het is het dus eigenlijk net niet ;) ) Toch bedankt!
 
Op zondag Supermotard race in Heesch.
Maar das alleen zondag.

En weer een goed idee!

:}

Kunnen ze al die dingen niet tegelijkertijd op dezelfde locatie organiseren??? Dan hoef ik namelijk alleen nog maar een stukje gras te hebben om m'n tentje op te zetten!

Het punt is eigenlijk dat ik zaterdagmiddag pas weg kan en zondagmiddag weer terug moet zijn ;(
 
Nee, heb je niet mis, ook jij hebt gewonnen ;)

Jammer dat ik met dat antwoord gewonnen heb. Ik had liever gewonnen met: Jij bent toch degene die ik heb gezien op DHR?
Ik had je trike graag in het echt gezien en niet alleen op internet.

Zoiets als DHR is overigens hetgene dat ik zoek voor aankomend weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan