Wat is er toch mis met de SS600

Leukste klasse

  • 125

    Stemmen: 1 1,5%
  • 250

    Stemmen: 0 0,0%
  • MotoGP

    Stemmen: 29 43,9%
  • SBK

    Stemmen: 24 36,4%
  • SS

    Stemmen: 11 16,7%
  • SuperSide

    Stemmen: 0 0,0%
  • ONK

    Stemmen: 0 0,0%
  • Super Motard

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Ik heb op de MotoGP gestemd. Zie ik eigenlijk altijd.

Superbike kijk ik zelden. Kvind het meer een Duc-optocht. De laatste races heb ik wel gezien. Was namelijk benieuwd of Edwards de Duc\'s achter zich kon houden.

SS600 zie ik ook zelden. Dit omdat de SB en SS600 vaak in een F1 weekend vallen. En ik ben een heel trouwe F1-kijker :)

Het spectaculairste van de klassen:
Supermotard en hillclimb :}
Het is wel duidelijk dat je nooit SBK\'s kijkt... Duc optocht.... Ga het eerst maar kijken en dan kunnen we het daar nog eens over hebben.
Het was zeker zo dat er een aantal rijders met kop en schouders boven uit stak dit jaar, en dat vond ik ook jammer, maar dat had weinig met het merk fiets te maken.

Trouwens, wel :Z formule 1 :Z kijken en niet de }) SS600 }) Je weet niet wat je mist...
 
Rebelske, ik mis eigenlijk 1 klasse in je lijstje die niet zou mogen ontbreken..de BSB :} Het is dan wel nationaal, maar wellicht nog spannender da de SS ;)
Ja ehhh, m\'n mogelijkheden waren op. Maar idd, dat is helemaal rete spannend. Heb het echter nog veels te weinig gezien. Waar wordt dat uitgezonden?
 
Edraket: Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha en Aprilia allemaal volgend jaar met een fatsoenlijk team in de SBKs?? Hmm vertel je me toch wat nieuws.

Ik weet wel dat deze er allen in hebben gereden, maar ik had het ff over dit jaar. Komt omdat iemand in het Jurgen topic had geschreven \'geeneens de SBK\'s\' en ik vond dit (het feit dat er in de SS meer merken mee rijden) wel een waardevol punt van de WSS. Dus vandaar.
Dat had je er niet bij verteld. :+

Het ging om het aantal merken dat meedoet. Maar als je het over \'fabrieksmotoren\' hebt dan is de verhouding:
SS:
-Kawasaki
-Suzuki
-Honda
-Yamaha

WSB:
-Ducati
-Benelli
-Foggy Patronas

Ik hoop dat de fabrieken tot inkeer komen en weer budgetten vrij gaan maken om ook weer actief in het WSB deel te gaan nemen.
 
Ja ehhh, m\'n mogelijkheden waren op. Maar idd, dat is helemaal rete spannend. Heb het echter nog veels te weinig gezien. Waar wordt dat uitgezonden?
BBC zend alle wedstijden uit van:
MOTOGP
WSB
BSB

wel teletekst in de gaten houden, want het BSB wordt vaak op zaterdag middag, bij BBC Grandstand uitgezonden.
 
Op donderdag 23 januari 2003 21:44 schreef edraket het volgende:Dat had je er niet bij verteld. :+
Nee, duhh, dan werd het veels te makkelijk.

Op donderdag 23 januari 2003 21:44 schreef edraket het volgende:Het ging om het aantal merken dat meedoet. Maar als je het over \'fabrieksmotoren\' hebt dan is de verhouding:
SS:
-Kawasaki
-Suzuki
-Honda
-Yamaha

WSB:
-Ducati
-Benelli
-Foggy Patronas

Ik hoop dat de fabrieken tot inkeer komen en weer budgetten vrij gaan maken om ook weer actief in het WSB deel te gaan nemen.
Maar dan doen die andere merken dus wel mee in feite? Al is het dan met een privé team. Ach ja, dat telt ook niet echt hè? Zeker in verhouding tot de MotoGP waar zo achterlijk veel geld in wordt gestoken.

Ik hoop ook dat de fabrieken tot inkeer komen. Het is toch super gaaf om juist je straatmotor publiciteit te geven. Of zouden veel mensen een CBR600RR kopen omdat Rossi het zo goed doet in de MotoGP. Ach ja, alsof iemand een SP2 koopt omdat Edwards kampioen is geworden. Dat geloof ik dan ook weer niet. Maar goed, je ziet dan toch jou motor rijden en dat is wel super gaaf natuurlijk.
 
BBC zend alle wedstijden uit van:
MOTOGP
WSB
BSB

wel teletekst in de gaten houden, want het BSB wordt vaak op zaterdag middag, bij BBC Grandstand uitgezonden.
:( Zaterdagmiddag :( Dan moeten mensen hard werken om hun motor te kunnen betalen... Maar ik kan het natuurlijk wel (laten) opnemen :) :) Ik zal tt eens in de gaten houden.
 
Ze hebben wel een TV....

Ik zie het al gebeuren: Ja hoor meneer die helm zit u fantastsch... O u krijgt m niet.....WOWOWOWOWOW Chili pakt een eerste plek...SSSSSSST Niet er doorheen praten....Wat zei u, ja hoor neem maar mee die Arai....

Hmm nee, lijkt me niet zo\'n goed idee. :P
 
ik ben het behoorlijk met je eens Rebelske!
De SS600 is meestal veel spannender dan de MotoGP. En de 125 CC zit wat spanning betreft echt op top voor mij!
Verder vind ik wel de MotoGP het mooiste om te zien. Het driften, de power wheelies en aansprekende namen.

En wat betreft het geluid kan er voor mij niets tippen aan de SS600! :}
Op het geluid van de SS na ben ik het helemaal met je eens DC...het geluid van de Motogp is toch wel \"zeer\" heftig.
 
Ik hoop ook dat de fabrieken tot inkeer komen.

De reden waarom er veel merken niet meedoen is omdat \"de grote bazen\" beslist hebben dat het racebudget naar de geldverslindende Motogp gaat. Ikzelf vind dit leuker om te kijken (powerrrrr) dan SBK of WSS maar deze races zijn niet zo spannend (Honda, Honda, Honda, oja ook nog een Honda...) en daarom zal in 2004 het assortiment aan fabrieksteams weer gaan groeien in de SBK en WSS...
 
Ik vind SS niet minder dan GP, maar vind de stap van GP naar SS we een achteruit gang. Maar dit doet niets af aan de SS.
Zelfde een beetje als GP 250/500 in het verleden, 250 os ook vaak spannender, GP500 is nu eenmaal de hoogste op ladder, iedereen wilt daar rijden, ook Jurgen en dan is dus de stap naar SS een achteruitgang.
En je merkt het ook in de uitzendingen, in de bezoekersaantallen ed.
Maar SS is zekers geen straf om naar te kijken.

Nog een vraag, waar wordt BSB nu eigenlijk uitgezonden, en op vaste tijden, of in herhalingen, of in een algemene sportuitzending????
Veel gehoord over BSB, maar eigenlijk nog nooit een complete wedstrijd gezien, enkel stukjes.
 
Komt omdat iemand in het Jurgen topic had geschreven \'geeneens de SBK\'s\' en ik vond dit (het feit dat er in de SS meer merken mee rijden) wel een waardevol punt van de WSS. Dus vandaar.
Dat was ik. De SS is toch de opstapklasse naar de SBK, daarom zei ik \"geeneens SBK\". Dat heeft niks te maken met de dat SS niet leuk zou zijn. Integendeel, vaak spannender. Maar in de SBK gaat het nou eenmaal harder. Zelfde wat Gizzmo hierboven zegt, die haalt eigenlijk de woorden uit m\'n mond.
 
Op donderdag 23 januari 2003 21:44 schreef edraket het volgende:
WSB:
-Ducati
-Benelli
-Foggy Petronas

Zit Benelli er nog wel bij komend jaar dan?

wat betreft de BBC uitzendingen, gek eigenlijk dat die het WSS niet pakken (desnoods via samenvatting) daar rijden/reden toch ook een aantal britten in mee.
 
Nog een vraag, waar wordt BSB nu eigenlijk uitgezonden, en op vaste tijden, of in herhalingen, of in een algemene sportuitzending????
Veel gehoord over BSB, maar eigenlijk nog nooit een complete wedstrijd gezien, enkel stukjes.

..zie antwoord van EDRaket; meestal op zaterdagmiddag op BBC in het sportprogramma Grandstand ;)
 
MotoGP gestemd...maar ik kijk ook steeds vaker WSS!

WSS is eigenlijk spannender, maar minder bekende namen, minder vermogen, minder in de spotlights...
Nu Jurgen er gaat rijden ga ik zeker vaker kijken!
BSB volg ik ook op de BBC, maar alleen als ik het toevallig zie...alleen als ik er aan denk neem ik het op.
Ook een groot F1-fan...vandaar.
 
Ach ja, de MotoGp is de koningsklasse... Maar de 125 is veelal toch echt spannender! Dus om te kijken is vaak de 125 gewoon de leukste. En toch heb ik meer interesse in de MotoGp...
 
Op donderdag 23 januari 2003 21:37 schreef Rebelske het volgende:Het is wel duidelijk dat je nooit SBK\'s kijkt... Duc optocht.... Ga het eerst maar kijken en dan kunnen we het daar nog eens over hebben.

Dit was de trend van de afgelopen jaren, en ik denk dat het de komende jaren niet veel anders zal zijn.

Trouwens, wel :Z formule 1 :Z kijken en niet de }) SS600 }) Je weet niet wat je mist...

Waarom F1? Omdat het (echt) hard gaat :)
De TT van IOM vind ik echt geweldig, zo hard op een stratencircuit. Daar heb ik diep respect voor :]
 
Ik vind de MotoGP het mooist. Dit omdat er veel coole rijders meerijden en de motoren hebben zo\'n vet geluid (Desmosedici en RS3 : }) . Daarnaast vind ik de SBK ook erg gaaf, maar jammer dat nu Aprilia en Honda zich hebben terug getrokken. Daarbij zijn uiteraard Bayliss, Haga en Edwards ook nog eens vertrokken. Doet het SBK geen goed. Mij benieuwen hoe de nieuwe 999 het gaat doen en natuurlijk Team Foggy, maar ook de GSX-R1000 met die restrictors. En nu natuurlijk de SS600 met Jurgen. :) Vond het altijd al een mooie klasse. Zeker nu de nieuwe CBR600RR en de kawa en R6 meedoen. En de BSB is ook gaaf, maar helaas weinig op tv (of ik mis het altijd). En ik kijk ook F1, maar dat vind ik veel minder apectaculair dan motorsport, alhoewel, nu Jos terug is extra reden om weer te gaan kijken.

Maar om dit hele onzin verhaal samen te vatten, ik vind alle motorsport mooi :)
 
Mods: mag ik op alle klasses stemmen?
:9
Ik vind alles wat racet cool.
Kunnen we in het komend ONK seizoen misschien een paar keer afspreken met MF om met een groepje naar de wedstrijden te gaan? (ideetje?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan