Wat is er van ze geworden...die oude coureurs uit de NMB

een markant figuur,,opa zoef,,hier in actie op zijn suzuki
full
 
Mooie plaatjes met veel informatie :}

Vaak van voor mijn tijd,maar evenzo mooi om te lezen :}

TFP dus :Y
 
het oudste actieve lid van de plaatselijke mc heet Pieter Prins en is meteen ook de snelste rakker.
Pieter reed met een zijspan en is enkele malen nederlands kampioen geweest en heeft ook gp's gereden.

Die snelheid zit er nog steeds in,erg knap!

Maar of hij bij de nmb gereden heeft,neem aan dat een van jullie dat wel weet,ik vraag het hem de volgende rit.
 
Jazeker wel NMB,in het begin als solorijder op een Honda en later jarenlang met zijspan.Kijk eens op de website www.harrievanderkruijs.nl kom je hem regelmatig tegen
het oudste actieve lid van de plaatselijke mc heet Pieter Prins en is meteen ook de snelste rakker.
Pieter reed met een zijspan en is enkele malen nederlands kampioen geweest en heeft ook gp's gereden.

Die snelheid zit er nog steeds in,erg knap!

Maar of hij bij de nmb gereden heeft,neem aan dat een van jullie dat wel weet,ik vraag het hem de volgende rit.
full
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die de NMB periode meegemaakt heeft kent hem :Piet de (vriendelijk bedoelt)waakhond.
Reed alle wedstrijden af op zijn brommer om de ingang van het rennerskwartier te ,,bewaken,,.
full
 
Hier samen met Ralph Thiele in Brunssum,een erg sympathieke Duitse rijder die op een erg ongelukkige manier in 1975 bij de TT in Assen zou verongelukken.Trok zijn Yamaha bij de bult onderuit en kwam zo ongelukkig terecht dat hij overleed.
full
 
Neem aan dat Piet inmiddels niet meer onder ons is,was destijds al niet meer van de jongste.
Hier een bladzijde uit ,,motorsportnieuws ,,van 1975,de jaargang die inmiddels compleet op de site staat.
Jo was een van de vele ,,liefhebbers,, die jarenlang met een BMW in de standaardklasse reed.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan