Wat is er van ze geworden...die oude coureurs uit de NMB

je kan een facebook account nemen met een schuilnaam, en er verder niets mee doen.
facebook is vooral handig als je wat van verenigingen wil opzoeken.
 
Maar het is wel handig hoor zo'n fake account, je kan veel dingen nu eenmaal niet zien op facebook zonder account.
 
bertstruyk zit zeker ietachter de geraniums die rijd nog steeds classic demoraces en komt nog goed van zijn plaats ook
Thanks COOPERBOY,

Kom op mensen zijn er hier nu helemaal geen motorrijders uit de jaren 60 en 70 die iets meer weten van al die mannen? Zoals Bert Struyk uit Zaltbommel bv? Leo Cummu? en nog zovele anderen. Vergeten namen, mannen die nu achter de geraniums zitten en terugdenken aan die mooie tijd.....vroeguh......
 
Omroeper Jan de Rooy met ,,de majoor,, de Groot van het Levior Tsubaki Valvoline team
full
Hallo, net nieuw op t forum. M n vader Jan Graumans was racemanager bij het valvolineteam. Wie heeft hem gekend? Ben op zoek naar anekdotes, foto’s enz. Hij is in 85 op 45 jarige leeftijd overleden na een fatale hartaanval. Kan hem al heel lang niets meer vragen. Hij was daarvoor ook manager van Nico van der Zanden.
 
Hoi Jan,

Ik weet niet of Harry hier nog wel actief is op MF, maar hier heb je een linkje naar zijn zaak.
Is nog actief bezig met polyester kuipen en zitjes.
Probeer hem daar eens te contacteren !
welkom
 
Op Facebook heb je 2 nmb wegrace groepen.
Harrie van der kruis is daar behoorlijk actief.
Daar vragen heeft meer nut denk ik.

Overigens is mijn vader zijn wegrace carrière ook gestart bij de nmb in 1978. Heeft geraced tot 1985
 
Hoi Jan,

Ik weet niet of Harry hier nog wel actief is op MF, maar hier heb je een linkje naar zijn zaak.
Is nog actief bezig met polyester kuipen en zitjes.
Probeer hem daar eens te contacteren !
welkom
Hallo Coert, dank voor je reactie . Ik kan ns kijken. Heb net dit forum ontdekt. Hoop nog op meer mensen die mijn vader Jan Graumans hebben gekend. Groeten!
 
Hallo Coert, dank voor je reactie . Ik kan ns kijken. Heb net dit forum ontdekt. Hoop nog op meer mensen die mijn vader Jan Graumans hebben gekend. Groeten!
Ik weet niet of je ook op facebook zit, maar in het linkje dat ik je stuurde is ook 1 van de facebook-groepen vermeld met linkje er naar toe. Zoals Daddy Philipsen vermeldde. Ik hoop voor je dat je meer info vind over je vader. Zelf ben ik ook erg geinteresseerd in de oude wegrace helden. Ben ook al wat ouder natuurlijk.
Veel plezier hier in ieder geval! Groeten!
 
Ik weet niet of je ook op facebook zit, maar in het linkje dat ik je stuurde is ook 1 van de facebook-groepen vermeld met linkje er naar toe. Zoals Daddy Philipsen vermeldde. Ik hoop voor je dat je meer info vind over je vader. Zelf ben ik ook erg geinteresseerd in de oude wegrace helden. Ben ook al wat ouder natuurlijk.
Veel plezier hier in ieder geval! Groeten!
Hallo Coert, ik heb Harrie net gemaild. Z’n site straalt nog een en al motorsport uit. Leuk hoor! Met dank aan Daddy zal ik ook eens gaan kijken op de Facebookpagina. Groeten en bedankt! Jan
 
Op Facebook heb je 2 nmb wegrace groepen.
Harrie van der kruis is daar behoorlijk actief.
Daar vragen heeft meer nut denk ik.

Overigens is mijn vader zijn wegrace carrière ook gestart bij de nmb in 1978. Heeft geraced tot 1985
Hallo Daddy, hoe heet je vader? De naam Philipsen zegt me zo niet gelijk iets. Maar ja is denk ik net geweest nadat m’n vader is gestopt met z’n activiteiten in de motorracerij.
 
Mijn vader heet George Philipsen.
Is begonnen op een ex mile pajic omgebouwde suzuki t350. Heeft vervolgens van cor schepens een yamaha tz350 d type gekocht. Daarna overgestapt naar de 500cc klasse. Eerst nog met de yamaha en later op een bakker suzuki rg500 mk3 gekocht van floor kars. Later deze rg verbouwd tot uiteindelijk een rg mk3 met mk6 cilinders er op in een rg 6 frame en achterbrug met een rg-b voorvork

 
Mijn vader heet George Philipsen.
Is begonnen op een ex mile pajic omgebouwde suzuki t350. Heeft vervolgens van cor schepens een yamaha tz350 d type gekocht. Daarna overgestapt naar de 500cc klasse. Eerst nog met de yamaha en later op een bakker suzuki rg500 mk3 gekocht van floor kars. Later deze rg verbouwd tot uiteindelijk een rg mk3 met mk6 cilinders er op in een rg 6 frame en achterbrug met een rg-b voorvork


ik weet zeker dat ik George heb zien rijden; ik kan het me alleen niet meer herinneren :+
 
Leuk topic dit, Noud vd Aa uit veghel komt hier geregeld een kopje koffie drinken.
Praat dan honderuit over zijn konig zijspannen, het is nog steeds zijn lust en zijn leven.
Elk jaar in januari heeft hij een nieuwjaars feestje, natuurlijk komen daar veel oudcoureurs oa Egbert Streuer .
Noud zal hier ook wel bekend zijn .
I
 
Louis Weterings, met Opstalan-yamaha? Nol Twikler op een Rekers- suzuki? Maaruh kunnen we weer beetje leven in dit topic blazen?
 
Laatst bewerkt:
Zou ik best leuk vinden. Ben in 79 zelf bij de NMB begonnen bij de zijspannen. Kan me de Wesp (Weterings special) van Louis Weterings nog heel goed herinneren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan