wat is er zo leuk aan hard rijden?

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
laatst mocht ik 240 euro overmaken aan het CJIB vanwege een snelheidsovertreding, en ik moest dus aan mijn ouders uitleggen waarom ik hard reed, wat is er zo leuk aan.

ok in dit geval had ik 's morgens pech met de motor, en had ik dus haast om naar school te komen, maar toch.

ik ben van mening dat als iemand die vraag steld dat je het hem of haar sowieso nooit uit kan leggen, maarja, wie waagt er een poging ;) dat verhaal van ontvoeringen door aliens had ik al geprobeerd maar dat werkte niet. :?
 
Er zat een vlieg op mijn vizier en ik wilde weten hoe hard ik moest rijden voordat die er afwaaide. :P
 
Laatst bewerkt:
je kan proberen te vertellen dat het regende en als je niet hard genoeg rijd blijven die druppels aan je vizier plakken, die gaan er pas makkelijker af als je gewoon boven de 120 rijdt, dus misschien voor jou een goed argument, ikzelf kan niet echt superhard (top van 205 :? ) maar vind het snelle optrekken gewoon een kick, je voelt je gewoon lekker als je daarna in de spiegel kijkt waar iedereen er als een mier uitziet, maar ja...probeer dit maar eens uit te leggen aan oom agent |(
 
Ik hoef het aan niemand uit te leggen.

alleen oom agent vraagt waarom als ik wordt aangehouden, maar dan hoef je niet te antwoorden.

*O*
 
Dit wordt toch weer zo'n klotetopic waarin de moraalridders weer zielig gaan doen. Het is niet uit te leggen. Je begrijpt het of je begrijpt het niet, mensen zijn nou eenmaal anders.
 
Ik woon in A'foort en werk in Harderwijk ,

Gister op de terugweg heb ik een aantal keer 220 en 230 gereden
Het is wel leuk maar je nek krijgt wel een en ander te verduren
met die harder zijwind !!
Je hebt daar een paar mooie open stukjes met weiland ,

Als ik een keertje gas geef en ik wordt gepakt dan ga ik waarschijnlijk huilen ofzo ik weet het niet.

Daarom rij ik nooit standaard te hard !!


Meer de weg ernaar toe, je kijkt naar de toeren hoort het geluid , steeds sneller en sneller en dan rij je 250 en laat je het gas weer los !!!
 
wat vinden jullie van de theorie dat mensen te hard rijden omdat het niet mag, en als je nu alle snelheden met 40 zou verhogen zouden er alsnog mensen TE hard rijden :?


btw hard rijden is zinloos, tenzij extreem hard over grote afstanden. als je van amsterdam naar arnhem rijd, 1 persoon met 100, de ander met 130, zit er een half uur of minder tussen de aankomsttijd van persoon 1 en persoon 2 ...hard rijden is dus zinloos, maarja roken ook, lekker maar zinloos :P
 
Laatst bewerkt:
Hard is relatief :P
:^
Persoonlijk vinnik hard optrekken leuker dan hard blijven rijden. Voor langere tijd hard blijven rijden boeit me niet zo. Maar die versnelling :9~

Dit wordt toch weer zo'n klotetopic waarin de moraalridders weer zielig gaan doen. Het is niet uit te leggen. Je begrijpt het of je begrijpt het niet, mensen zijn nou eenmaal anders.

Dan lees je 't toch gewoon niet B|
 
Ik rijd nooit te hard. Wel ben ik altijd van mening dat de door Den Haag bepaalde limiet te laag is. Ik zou die mensen willen vragen: "Wat is er zo leuk aan te langzaam rijden?"
 
hmmm ik blijf in een loop zitten, als ik zeg "voor de kick" dan zeggen zij weer "wat is er zo kicken aan?"
aww hell, tis een generatie kloof denk ik :P al mijn kleinkinderen straks rondscheuren kan ik me ook niet meer herinneren waarom dat ookalweer leuk was (not likely }) ).

oh wacht, tegen die tijd is motorrijden waarschijnlijk helemaal verboden, het is nergens goed voor en alleen maar gevaarlijk....
 
ik rij altijd te hard omdat ik niet ingehaald wil worden door wielrenners of scooterventjes.. en die willen altijd racen bij het stoplicht en die ga ik dus echt niet laten winnen :N
verder zit er iets tussen me oren dat mij zegt dat ik sneller hoor te zijn dan 4wielers :?
 
hmmm ik blijf in een loop zitten, als ik zeg "voor de kick" dan zeggen zij weer "wat is er zo kicken aan?"
aww hell, tis een generatie kloof denk ik :P al mijn kleinkinderen straks rondscheuren kan ik me ook niet meer herinneren waarom dat ookalweer leuk was (not likely }) ).

oh wacht, tegen die tijd is motorrijden waarschijnlijk helemaal verboden, het is nergens goed voor en alleen maar gevaarlijk....
motorrijden is niet gevaarlijk.. het is de bestuurder die vaak niet weet om te gaan met bepaalde situaties!
 
wordt jij ingehaald door wielrenners :P

ik kom eigenlijk nooit mensen tegen die willen draggen, alleen heeeel zelden wat motoren. nooit sjonnies. of ze proberen het wel maar ik heb het niet eens door })

ah lekker onzin topic zeg *O*
 
wat vinden jullie van de theorie dat mensen te hard rijden omdat het niet mag, en als je nu alle snelheden met 40 zou verhogen zouden er alsnog mensen TE hard rijden :?


btw hard rijden is zinloos, tenzij extreem hard over grote afstanden. als je van amsterdam naar arnhem rijd, 1 persoon met 100, de ander met 130, zit er een half uur of minder tussen de aankomsttijd van persoon 1 en persoon 2 ...hard rijden is dus zinloos, maarja roken ook, lekker maar zinloos :P

Dat is neuken met condoom om ook.

:+
 
btw hard rijden is zinloos, tenzij extreem hard over grote afstanden. als je van amsterdam naar arnhem rijd, 1 persoon met 100, de ander met 130, zit er een half uur of minder tussen de aankomsttijd van persoon 1 en persoon 2 ...hard rijden is dus zinloos, maarja roken ook, lekker maar zinloos :P

vaak heb ik genoeg aan dat half uurtje eerder, ik denk dat ze op het werk ook blijer zijn dat ik weer aan mijn gasschuif getrokken heb, ben ik tenminste op tijd... ja ik weet het, ik kan ook eerder vertrekken, maar ook dat werkt niet want mijn wekker gaat telkens te laat af
*O*
 
:^
Persoonlijk vinnik hard optrekken leuker dan hard blijven rijden. Voor langere tijd hard blijven rijden boeit me niet zo. Maar die versnelling :9~

Jammer dat je meestal na een paar seconden al niet meer op "kan" trekken, omdat je anders te hard gaat B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan