wat is er zo leuk aan hard rijden?

als ik traag rijd drogen mijn lenzen uit en kan ik niks meer zien, dus hard rijden is leuk want ik kan zien :p
 
hoeft mijn motor minder lang aan te staan.
scheeld weer puit en is goed voor het milieu.
plus hoe sneller ik voorbij ben hoe minder iemand zich aan mij zal storen.
en ik ben een kortere tijd op de weg dus ook nog veiliger!
 
niets!


hard (lees snel) rijden is niets aan. boven de 100 kan wel, maar dan is een auto fijner. lol van motorrijden is juist lekker met 70-110 km/h over bochtiger wegen toeren. lekker ontstpannen genieten van het rijden.
 
Ik volg Redline Rider altijd, maar die gozer gaat steeds harder rijden...
 
De spanning van hard rijden is goed voor je hart:

"Hart
Mensen met een saaie baan kunnen beter op zoek gaan naar opwindender werk, voordat zij zich letterlijk dood vervelen. Door regelmatig en eentonig werk kan het hart namelijk in een onveranderlijk snel ritme gaan kloppen en dat kan weer leiden tot hartkwalen. Dat hebben Britse onderzoekers maandag gemeld. Mannen met laaggeschoold werk zonder veel invloed op hun dagelijkse werkzaamheden, blijken een snellere en minder variabele hartslag te hebben."

Van www.nu.nl

Dus: 'Sorry veldwachter, het moet van de dokter!'
 
laatst mocht ik 240 euro overmaken aan het CJIB vanwege een snelheidsovertreding, en ik moest dus aan mijn ouders uitleggen waarom ik hard reed, wat is er zo leuk aan.

ok in dit geval had ik 's morgens pech met de motor, en had ik dus haast om naar school te komen, maar toch.

ik ben van mening dat als iemand die vraag steld dat je het hem of haar sowieso nooit uit kan leggen, maarja, wie waagt er een poging ;) dat verhaal van ontvoeringen door aliens had ik al geprobeerd maar dat werkte niet. :?

De spanning van het wachten voor je brievenbus :+
 
Ik rij te hard omdat ik de VERZONNEN snelheden van 80/100/120 Buiten de bebouwde kom en 30/50/70/90 elders (hoe toevallig opgesteld :+ ) BULL SHIT vindt

En wij worden geacht met het oog op VEILIGHEID ons hier aan te houden :Z :Z

En dat terwijl slechts 3 % !!!!!! van alle ongevallen te wijten is aan te hard rijden. De overheid probeert (k)rampachtig ons iets anders te doen geloven. Geen idee waarom O-) Zou het iets te maken kunnen hebben met innen? :P :P

Weet je wat een veel grotere boosdoener in het verkeer is? Onoplettendheid en niet goed anticiperen. Verantwoordelijk voor het gros van de (dodelijke) ongevallen.

Waar hebben we het dan over?!?

Ik rij te hard omdat ik BURGERLIJK ONGEHOORZAAM WIL ZIJN })


*O*
 
Als een overheid 0 verkeersdoden per jaar wil, waarom besteed men dan geen grote sommen geld aan het GOED OPLEIDEN van bestuurders ?!? VRO per 1 of 2 jaar of zo ?

Nee, men doet het anders; men STRAFT mensen voor 4 km/h te hard, want dat levert geld OP :+ En wat zullen mensen daar beter van gaan rijden :+

Je moet een Spee eens horen praten; "je dient je maar aan de regeltjes houden, dan is er niets aan de hand...". Zal ik meneer Spee eens demonstreren dat ik hem met 50 km/h plat kan rijden? }) Dat gelul altijd :j
 
Als een overheid 0 verkeersdoden per jaar wil, waarom besteed men dan geen grote sommen geld aan het GOED OPLEIDEN van bestuurders ?!? VRO per 1 of 2 jaar of zo ?

Nee, men doet het anders; men STRAFT mensen voor 4 km/h te hard, want dat levert geld OP :+ En wat zullen mensen daar beter van gaan rijden :+

Je moet een Spee eens horen praten; "je dient je maar aan de regeltjes houden, dan is er niets aan de hand...". Zal ik meneer Spee eens demonstreren dat ik hem met 50 km/h plat kan rijden? }) Dat gelul altijd :j

Ik snap niet dat de *veroorzaker* van een ongeval niet gestraft wordt:
Ongeval door geen voorrang verlenen? €1500,= boete en 4 maanden rijontzegging.
Ongeval door door rood licht rijden? €3000,= boete en 6 maanden rijontzegging. Eenzijdig ongeval? Eigen schuld, diepe deuk.
Kop staart ongeval? €1000 euro boete + €500 per kilometer veroorzaakte file.
Ongeval met doden of gewonden? €5000 euro boete en opnieuw alle rijbewijzen halen.
etc. etc.
 
Ik heb gisteravond voor het eerst even 250km/u gereden :Y
Nu begrijp ik pas de kick..
Ik vond het geweldig die auto zo verschrikkelijk hard in te halen, Ik ben verkocht hehe. De kick,de adrenaline :9~
Alleen toen kwam er een bocht.. meteen plat MOETEN liggen.. ging allemaal goed zonder gevaar :}
Ikke blij :P
 
Ik vindt het leuk om met mijn fiets van 3000Euro een auto van 100.000Euro in te halen omdat hij is begrenst op 250Kmh.

Het allerleukste blijft de acceleratie,door die versnellingen heen raggen!! :9~
 
Ik rij te hard omdat ik de VERZONNEN snelheden van 80/100/120 Buiten de bebouwde kom en 30/50/70/90 elders (hoe toevallig opgesteld :+ ) BULL SHIT vindt

En wij worden geacht met het oog op VEILIGHEID ons hier aan te houden :Z :Z

En dat terwijl slechts 3 % !!!!!! van alle ongevallen te wijten is aan te hard rijden. De overheid probeert (k)rampachtig ons iets anders te doen geloven. Geen idee waarom O-) Zou het iets te maken kunnen hebben met innen? :P :P

Weet je wat een veel grotere boosdoener in het verkeer is? Onoplettendheid en niet goed anticiperen. Verantwoordelijk voor het gros van de (dodelijke) ongevallen.

Waar hebben we het dan over?!?

Ik rij te hard omdat ik BURGERLIJK ONGEHOORZAAM WIL ZIJN })


*O*


I'm with you, m8...
Kan me helemaal in deze statement plaatsen... :]

Het leuke aan hard rijden? De kick ervan en het houd je 'wakker' en alert.. Naast de verslaving en vooral de kick van accelleratie..
Dat 'braaf' rijden is een moordenaar voor de geest..
Braaf-rijden :
Het is saai, geen spanning(gezonde stress) waardoor men zich snel gaat vervelen, het is slaapverwekkend , waardoor men geestelijk kan afdwalen met als resultaat dat men niet goed meer oplet : Gevolg daarvan = vergrootte kans op ongelukken... O-)

Snelheid is niet de oorzaak van ongelukken.. Stommiteiten (W.O. onoplettendheid) van de bestuurder echter wel...
Snelheids-controles gaan alleen om het geld en niet om veiligheid.... Als ze dat ontkennen is het bewust of onbewust een stukje macht-lust.. Het gevoel van ergens toch controle over te hebben... Control-freaks, zeg maar... |(

"Men heeft meer te vrezen van de regering dan van de maffia..."

Grooetjes...
 
Of hard rijden leuk is of niet ligt ook voor een groot aan je motor :)

Heb vroeger een Vulcan 700 gehad en toen was het wel mooi bij 120 op de snelweg eigenlijk..die motor had gewoon een veel relaxter karakter rij je 60 nou dan rij je 60, niet zo'n nerveus "ik wil harder" gevoel wat sportievere motoren wel hebben. En uiteraard scheelt het ook dat je vol in de wind zit op zo'n ding..dan is 160 echt niet leuk om langer dan 5 minuutjes te doen. Net zoals 60 weer niet zo leuk is op de zx-10...die gaat bijna vanzelf al harder.

Dus..bij boetes de fabrikant aanklagen..ja hee die motor die zeurt constant aan mijn kop om harder te gaan dan 120..jullie schuld dat ik te hard rij O-)
 
De "kick" en het stukje "vogelvrijheid" en een soort idee van je eigen achtbaan in de schuur hebben staan.
 
Wat mij de kick geeft om hard te rijden is het gevoel dat als je 250 rijd en er komt een auto de weg op draaien dat je dan zo DOOD bent. dat geeft een behoorlijke kick. of als er een steen op de weg ligt, of dat er iets afbreekt zoals wielasje ofzo.

Het gevoel dat je spot met de dood op het gebied wat je niet in de hand hebt.

jepzz en natuurlijk het heel hard inhalen van een duitse automobilist die je gewoon ziet schrikken van jou snelheid
 
Een duitse automobilist die schrikt van snelheid? heb je al wel eens in duitsland gereden? :)
 
Het gevoel van snelheid spreekt mensen in de regel gewoon erg aan. Ik ben daarop geen uitzondering. Het probleem is alleen dat veel mensen zich een te grote rijvaardigheid toedichten wat nogal eens resulteert in gulle donatie van organen.

Je moet jezelf bewust zijn van hetgeen je níet kunt en jezelf realiseren dat je de risico's die je jezelf toestaat te nemen nooit op mag dringen aan je medeweggebruiker. Verhoogde snelheid is niet gevaarlijk. Verhoogde snelheid op plaatsen en momenten die zich er niet voor lenen in combinatie met hufterig gedrag is dodelijk.

De criteria 'plaats' en 'moment' zijn overigens de ingredienten die te vaak ontbreken om de projectmatige snelheidscontroles van het KLPD met succes verdedigbaar te maken.
 
HA!

Ik kan wel 180! wow man. vet wreed en shit.

en toch, de eerste keer dat ik 180 deed was het wel effe wennen. zeker in een bocht. maar het voelt wel, eeehhh, goed en leuk en zo, eehhh :z



fuck it, hard rijden geeft gewoon een ziekelijke voldoening. hou het daar maar op. :Y

[me]Dash kan nog niet harder vanwege 25kw. maar wil eerst toch effe leren sturen O-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan