Wat is gebeurt met de transalpclub?

Ook de officiële Honda Pan European site is van het net (zowel in NL als in België). Ik heb begrepen dat er problemen zijn met de importeur omtrent de inhoud van deze webpagina's. Er zou iets te veel kritiek op het Honda-product op staan naar de mening van de importeur o.a. n.a.v. de 'Kinderziektes' van de net geintroduceerde ST1300. Of dit ook iets te maken heeft met het verdwijnen van de Trans Alp site weet ik niet
 
Ook de officiële Honda Pan European site is van het net (zowel in NL als in België). Ik heb begrepen dat er problemen zijn met de importeur omtrent de inhoud van deze webpagina's. Er zou iets te veel kritiek op het Honda-product op staan naar de mening van de importeur o.a. n.a.v. de 'Kinderziektes' van de net geintroduceerde ST1300. Of dit ook iets te maken heeft met het verdwijnen van de Trans Alp site weet ik niet

Vrijheid van meningsuiting noemen ze dat :( !!!

!!! LAAT HONDA ZIJN HUISWERK EENS EERST DOEN IPV GEBRUIKERS BOYKOTTEN, STELLETJE PRUTSERS
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
superkots.gif
!!!
 
[ Er zou iets te veel kritiek op het Honda-product op staan naar de mening van de importeur o.a. n.a.v. de 'Kinderziektes' van de net geintroduceerde ST1300.

Zwabberen bij hoge snelheden toch? Kennis van me kreeg een brief thuis waarin stond dat zijn ST nu later geleverd werd, omdat de productie tijdelijk stil lag... Hij heeft 'm nu geannuleerd, en gaat kijken naar wat anders :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan