wat is het beste

Ikke heb nooit geen brommer gehad geen 125 geen 250 geen 400
maar heb meteen een ZX6R gekocht 25kw
in 1 keer een 600 dus die crap van je moet beginnen met een 2,5 en dan overstappen naar 600 en daarna een 1000 dat slaat nergens op als je het mij vraagt

je kan net zo goed beginnen met een 1000 als je het mij vraagt
of je 'm lang overeind houd ligt natuurlijk aan je eigen rijstijl
 
Ikke heb nooit geen brommer gehad geen 125 geen 250 geen 400
maar heb meteen een ZX6R gekocht 25kw
in 1 keer een 600 dus die crap van je moet beginnen met een 2,5 en dan overstappen naar 600 en daarna een 1000 dat slaat nergens op als je het mij vraagt

je kan net zo goed beginnen met een 1000 als je het mij vraagt
of je 'm lang overeind houd ligt natuurlijk aan je eigen rijstijl

Tuurlijk, je kunt best direct beginnen op een 25kW 1000cc, daar zijn die regels ook voor.

PS: Bij mij was het eerst koekblik en dan 550cc oude motor.
 
Zunndaps en kreidlers, daarna opgevoerd puchje. Motorrijbewijs gehaald en een ietwat afgereeje suzuki 750 gsx es voor een prikkie gekocht. Voor woon werk verkeer bleek deze toch niet echt geschikt, te gaar. Nu een X11 en ik wil niets anders meer. Dus rustig aan beginnen common sense gebruiken, ervaring opdoen en wat mazzel hebben. beetje inzicht hebben en let's face it, sommigen leren het nooit.
 
Fiets -> 600 -> 1000 :)

Kijk wat je lekker vindt rijden en ga daar voor. Mocht dat een wat zwaardere motor zijn weet dan wel je rechterhand in bedwang te houden ;)
 
van een fiets naar een 1981 500cc crosser, en toen

GSXR 750. 144 pk, 166 kilo.

Kijk motorrijden is niet goedkoop, dus koop wat je ECHT wilt hebben, en leer er op rijden. Als je een 600 cc chopper niet op tijd de bocht in stuurt gaat het ook mis :)

Een racer stuurt beter, remt beter, en acceleert beter. Daarmee kan je reageren als het nodig is. Probeer dat maar 's op en chopper..

Dus als je het eng vindt, gas geven, ben je er zo voorbij :)

Ps. rij al 6 jaar, 2x omgevallen met 10 km/uur. Truuc: ken je krachten waar je mee speelt, en HEEL ERG OPLETTEN! En een paar trainingen helpen altijd..
 
Laatst bewerkt:
:] Driewieler,step...fiets,vespa ,scooter ennuhhhh nog 'n scooter toen mn auto...en toen begon t , 750 boldor- 650 yamaha - vf1000 honda en nu weer een ZXR....... inderdaad,maakt niets uit waar je begint of eindigt als je vooruit komt :] :+

Bijlage: 2.jpg
 
Zoals jij zegt van "ik ken mezelf, als ik op een motor zit wil ik toch vol gas"
Zou je dan wel gaan motor rijden? Denk daar eerst maar eens over na. :?
En bovendien kan je op een 400cc net zo verongelukken als op een 1000cc hoor. O-)
Je moet toch aan elke motor wennen. Dus doe het vooral rustig aan, en doe ervaring op. Ga dan spelen op je bike.
Succes met je keuze. :]
 
mja ni da ik altijd vol gas zou rijden hoor ,
gewoon ik moet direct weten hoe hard dat kan

is al van vroeger zo , nu lachen ze er nog mee dat ik vroeger zei aan het licht

jaas papa jaas tis joen
de 'g' was een erg moeilijke letter :d
 
Terug
Bovenaan Onderaan