Wat is het toch met SS rijders??

bicilindri

Die hard MF'er
22 mei 2002
285
0
Uden
De meeste SS rijders zwaaien tegenwoordig alleen nog maar als er een r6 of r1 langs hun rijdt, ze zwaaien helemaal niet meer naar choppers/allrounders/supermotards en dergelijke.
Is het te moeilijk om de polsen van het stuur te krijgen of is er hier sprake van een bepaald "chauvinisme"?
 
Dus zwaaien ze nog steeds naar 95% van de motorrijders, daar elke mongool tegenwoordig een R6/R1 heeft :+ :+


Ach man, maak je niet druk, het merendeel van de sjopperrijders waar ik naar zwaai, zwaait ook niet terug (jammer dat je pas van te dicht kunt "inschatten" of ze zwaaien of niet, meestal druipt het "ik ben 35, heb teveel geld en dus een brommert gekocht om rustig te rijden op zondag als de zon schijnt, zodat ik in mn shirt en korte broek nog wat kan bruinen" er dan vanaf. Dan moet je ook die blikken zien als je je hand opsteekt |( Gelukkig zijn niet alle sjopperdudes zo ;) )

P.S. Nee ik rijd geen supersport, maar een naked ;)
 
Weer zo'n topic. Generaliseren is echt heel fout bij dit soort topic's.
In elke klasse zijn er mensen die gewoon zwaaien maar ook mensen die hun hand niet van het stuur krijgen.
Moeten ze zelf weten, het is niet verplicht.
Ik betrap mezelf er alleen wel eens op dat ik zo'n vent met een zware arm wel eens een "lul" verkoop onder mijn shoei. })

Voor mij persoonlijk, iedere motorrijder is voor mij gelijk. Ik ben dan ook blij met mijn spiegelarmsteunen voor in de zomer :P
 
Idd, ik hoor ze denken, wie denk je wel dat je bent dan om zomaar te gaan zitten zwaaien, malloot :Z
ja idd,je ziet soms sommige je echt dom aan kijken ja.
maar ik zwaai altijd(als et echt niet kan niet),en ook naar sjopperrijders,maar dat zijn degene die et minste terugzwaaien hoor.
 
De meeste SS rijders zwaaien tegenwoordig alleen nog maar als er een r6 of r1 langs hun rijdt, ze zwaaien helemaal niet meer naar choppers/allrounders/supermotards en dergelijke.
Is het te moeilijk om de polsen van het stuur te krijgen of is er hier sprake van een bepaald "chauvinisme"?

Nee hoor, verkeerde embleem misschien? :)
 
De meeste SS rijders zwaaien tegenwoordig alleen nog maar als er een r6 of r1 langs hun rijdt, ze zwaaien helemaal niet meer naar choppers/allrounders/supermotards en dergelijke.
Is het te moeilijk om de polsen van het stuur te krijgen of is er hier sprake van een bepaald "chauvinisme"?

:Z weer zo'n topic... Waar maak je je druk om?

[me]Rednas rijdt ook SS maar zwaait naar alles met 2 wielen en meer dan 100cc ;) [/me]
 
Meschien moet het als praktijk onderdeel worden op genomen in de rij opleiding en een onderdeel van het examen ??? zwaaien met een hand !!! :+ :+ :+ :Z
 
Ik ga binnekort eens op mijn nieuwe motortje eens kijken of er nu echt verschil gemaakt wordt over het feit welke motor je rijdt,..

Het enigste moment wanneer ik niet meer initieel groet, is op een mooie zaterdag richting strand,.. anders heb ik nooit meer mijn hand aan het stuur.

Wat betreft die wheelie,. dat is inderdaad de enige goeie groet,..
 
Zwaaien jullie ook naar Agenten en lesmotoren?

[me]Dweezy knikt wel eens te hoofd naar een agent maar ik heb het gevoel dat ze me dan aankijken met een blik van: "eens ff kijken waar me jou op kunnen pakken".
[/me]


Misschien is dat het imago alleen maar en valt het irl wel mee..
 
Zwaaien jullie ook naar Agenten en lesmotoren?

[me]Dweezy knikt wel eens te hoofd naar een agent maar ik heb het gevoel dat ze me dan aankijken met een blik van: "eens ff kijken waar me jou op kunnen pakken".
[/me]


Misschien is dat het imago alleen maar en valt het irl wel mee..

wavebye.gif
Yup, zijn ook motorrijders.
thewave.gif

al heeft zo'n agentje af en toe wel eens iets van
wtf.gif
, maar de meesten
wave.gif
wel terug
 
[me]UltraSub zucht
[/me]

Weer zo'n topic :Z :Z

Meestal krijgt men van mij wel een paar vingers, maar ik lees ook wel eens dat dat niet meer genoeg is tegenwoordig. Het moet een hele hand zijn.. Pffft... Maar ik zwaai ook wel eens bewust niet hoor. Als ik geen zin heb, of als ik het te druk heb met andere dingen (whatever).
Ik kan er echt niet (meer) mee zitten. Lekker belangrijk.
 
Ik zwaai gewoon naar alles op 2 wielen, wel zo gesellie :) En naar agenten meestal niet, behalve naar 1-tje :) Elke ochtend staat er een motoragent naast me bij het stoplicht in zn politiepakje, maar op zn eigen motor. En elke ochten gaat ie vooraan naast me staan....kan het nooit laten om mn z1000tje als een wilde naar het volgende stoplicht te sturen :+ Hij zwaait altijd netjes, meer kan/mag/wil hij niet doen als hij niet in dienst is. Aardige man o-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan