wat is het waard?

matchless

MF'er
24 mrt 2004
43
0
ik wil mijn motoren gaan verkopen voor een nieuwere.een honda vf1000f en 2 kawa's gpz900.
echter weet ik niet wat deze motoren waard zijn.tevens vertelde mij een vriend dat de honda veel minder waard is dan de kawa's.
de motoren zijn alledrie van 85.de prijs die hij zei van de honda was zo'n 600 tot 900 euro??het laatste wilt hij mij ook betalen.

tevens vind ik de zzr1100 wel een mooie fiets die in mijn budget zit(als die motoren verkocht zijn).wat ik hier vreemd vindt is dat de prijs van die zzr1100 ook niet bijster hoog is.heeft dat een reden?technische mankementen of iets anders fout wat de prijs zo laag maakt?ik zie op de online verkoop sites prijzen van 3000 tot 3500 euro's.
 
Mooie vriend heb jij dan, de prijs naar beneden lullen van de motor die hij wil hebben.
Als je op marktplaats kijkt zie je dat ze er daar al snel €1500 voor vragen let wel, vragen
Weet natuurlijk niet in wat voor staat je fiets verkeert.....

De ZZR1100 heeft de reputatie dat z'n nokkenassen te weinig olie krijgen en dus kapot lopen.
 
Mooie vriend heb jij dan, de prijs naar beneden lullen van de motor die hij wil hebben.
Als je op marktplaats kijkt zie je dat ze er daar al snel €1500 voor vragen let wel, vragen
Weet natuurlijk niet in wat voor staat je fiets verkeert.....

De ZZR1100 heeft de reputatie dat z'n nokkenassen te weinig olie krijgen en dus kapot lopen.

:? Nokken assen kapot??? Nope, wel kans op schade als er niet goed is onderhouden (zoals bij ELKE fiets, maar dat voel je wel bij het proefrijden).

ZZR 1100 is mijn all favorit. Reden dat ze zo goedkoop zijn, is dat het een niet zo gewaardeerde fiets is. De mijne (1993, is voor 3750 vertrokken). Wereld fiets, en als ik het geld zou hebben, zou ik er zo een terug kopen!!!!
 
ZZR1100 had toch een probleem met de 3de bigend lager en de 4de krukas lager dat die te weinig olie kregen? Er is een oliemodificatie voor verkrijgbaar zover ik weet.
 
ZZR1100 had toch een probleem met de 3de bigend lager en de 4de krukas lager dat die te weinig olie kregen? Er is een oliemodificatie voor verkrijgbaar zover ik weet.
Dat was het idd |( stom van me.
Was in de war met de Honda VF, die had het met de nokkenstokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan