Wat is het?

wat is het/ wordt het

  • naked

    Stemmen: 28 28,9%
  • fighter

    Stemmen: 2 2,1%
  • niets

    Stemmen: 3 3,1%
  • schadehok

    Stemmen: 2 2,1%
  • sleeper

    Stemmen: 4 4,1%
  • oud lijk

    Stemmen: 4 4,1%
  • gedrocht

    Stemmen: 54 55,7%

  • Totaal aantal stemmers
    97
10366071_672758312759772_6448691669499396113_n.jpg


~[modbreak]
Edit Baksteen: Foto verwijderd. Dit kun je echt niet maken Zot :X
~[/modbreak]

bang dat die groene dat ook wil?













Oke, oke..... klikbare link dan maar...maar op eigen risico !!
 
Laatst bewerkt:
Dat geloof ik Zot, maar ik ben gewoon onder de indruk van alle 4 modificaties.
Althans wat ik kon zien, een superbike stuur, een voorkuipje, een bellypan en het bekleden van de zadels.
Die off the road spiegels tel ik niet mee, maar al met al een vette fighter.
 
and don't get me wrong, er is genoeg aan te merken op de fighters die ik heb of heb gebouwd, ben zeker geen pro zoals bijv, een Jerryt.
Maar in mijn ogen is een fighter toch wel iets meer dan alleen een fiets zonder kuipdelen, en natuurlijk zal niet iedereen een ander zijn fighter mooi vinden, maar dat is smaak gebonden.
Maar als ik een fighter zie dan bedenk ik mezelf wel altijd wat een werk in bepaalde dingen is gaan zitten, of ik het nou mooi vindt of niet, en daar heb ik respect voor.
 
Feit is dat Ro er geen streetfighter van wilde maken, het is een motor aangepast zodat hij ergonomisch voor mij perfect is om zonder lichamelijke klachten er op te rijden.

Dat het daardoor toevallig een naked bike van is geworden komt omdat ik gruwel van een hoog stuur op een gekuipte motor

Als de motor aangepast zoals hij er in mijn fantasie uit ziet dan kan ik er waarschijnlijk niet op rijden zonder pijn -O-

En de rij-eigenschappen die nu eigenlijk perfect zijn zullen ook moeilijk zijn om te behouden.

Kan ff geen plaatje vinden, ergens op de wereld rijd een hele mooie rode blade

Maar om toch iets er in te plempen:

Blade292_zpsf2b87eaa.jpg

Blade317_zps59301bd9.jpg
 
hee, zebra zadels 8-)

ergens op internet is een plaatje van een naked fireblade met honda hawk gt achterkant ,gepolijst frame en een heldere ronde koplamp , gewoon simpel strak en netjes.

dat is mijn favoriete blade.
 
Zadels zijn top!
Motor vandaag meteen maar gewassen ben weer helemaal happy *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan