Wat is het?

wat is het/ wordt het

  • naked

    Stemmen: 28 28,9%
  • fighter

    Stemmen: 2 2,1%
  • niets

    Stemmen: 3 3,1%
  • schadehok

    Stemmen: 2 2,1%
  • sleeper

    Stemmen: 4 4,1%
  • oud lijk

    Stemmen: 4 4,1%
  • gedrocht

    Stemmen: 54 55,7%

  • Totaal aantal stemmers
    97
mijn meissie gaat erop rijden. Ding is veel te snel voor mij.


full
 
Laatst bewerkt:
mijn meissie gaat erop rijden. Ding is veel te snel voor mij.


moet hier een foto komen van haar met dat gedrocht

Trotse nieuwe eigenaresse *O*

Hij rijd erg goed en de zithouding is voor mij perfect *D
 
~
Sorry als ik je beledigd heb. ;)

ik zal mijn "gedrocht" verduidelijken.
Voor een monteur die onderhoud en reparatie doet, zijn streetfighters gedrochten.
Er wordt meestal niet aan gedacht om een bv zekeringkastje normaal bereikbaar te maken zonder demontage van weet ik wat. Een accu vervangen betekent soms de hele kont eraf halen die dan met meedraaiende moeren op bijna onbereikbare plekken vast zit enz. Schades zijn uiterst gecompliceerd doordat overal onderdelen vandaan komen die soms niet eens meer verkrijgbaar zijn, of waarvan geen importeur is. Ik heb ze liever niet in onderhoud, maar gelukkig doen de bouwers dat meestal zelf. Zodra ze hem echter verkopen aan iemand die hem mooi vindt en zelf niets kan komen ze bij mij :X

Hoezo niet bereikbaar!!



alles is bereikbaar waar je bij moet zijn,

het probleem is vaak dat de ruimte toch al behoorlijk beperkt is,waar je dan toch alle componenten in kwijt moet.

als je het dan over het orginail met kuipwerk heb,

Hoelang ben je dan alleen al bezig als je het kuipwerk geheel of gedeeltelijk moet demonteren,om maar ergens bij te kunnen komen. :/

Zoals het vervangen van verlichting van de tellers,moet je eerst de halve motor demonteren om er bij te kunnen

En over dat streetfighters gedrochten zijn,ligt dat voor ieder mens anders.

Zou iedereen een standaard motor rijden,zou het een saai beeld worden.

Het bouwen van een streetfighter is een uitdaging naar een heel aparte motorfiets,

die met geen andere motor is te vergelijken,

uniek en in veel gevallen op de persoon gemaakt,

waar een enorme hoeveelheid uren in zitten,en waar je creativiteid en doorzettingsvermogen behoorlijk worden uitgetest.

Kun je dat doorzetten staat er een heel persoonlijke motor die in mijn ogen een grote
verbetering is ten opzichte van het orginail.

Er zullen natuurlijk altijd dingen blijven die je moet wegwerken op een plaats die minder goed berijkbaar zijn,

Maar ik vind met een orginaile motor dat dat niet veel anders is,en zijn er legio dingen die slecht te bereiken zijn.

Zo dat wide ik even zeggen :) :) ,groeten ard..
 
Mooie vrouw op de motor en het is ineens een mooie motor, snap er niks van
je mist een belangrijk detail. De originele CB600F knipperbollen zijn eraf en vervangen door led zut *D
 
Laatst bewerkt:
Ik wil komende winter een duitse blade fighter maken, rijd nu nog rond op een zzr 60.

(mijn vriendin, nu nog een rijbewijs :) )
full
 
Ze kijkt ook alsof ze er niet op hoort. :+
Maar wel leuk. ;)
 
vkw nu een tandje kleiner. 15 ipv 16 tands
 
BS107-15.jpg


bugspoiler besteld.
 
Laatst bewerkt:
544883_367927803242826_100000768274617_933118_1167315289_n.jpg


en de koppeling gaat als van een cb250
 
armpje verlengt, origineel is eerste gat maar dat was wat te zwaar voor de dame.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan