Wat is hij nog waard? GSX600F

Ik heb hem precies een jaar geleden particulier gekocht voor 3000. :( maar ja, dat weet je, dat tie niet meer waard wordt :P
Bij de dealert is de vraagprijs ongeveer 3500 pleuro...
Ik denk inderdaad rond de 2250 kwa inruil... maar ja...
SV nieuw 2002 model: 6500 euro met extra's? beetje lullen 6250? *D met inruil 5000? 4500?
Particulier: 2500? 6250 voor sv... hoop pleuro's bijleggen.
Pfffffffff..... waarom kan je niet gewoon twee motoren in de schuur zetten? })
 
Ik heb hem precies een jaar geleden particulier gekocht voor 3000. :( maar ja, dat weet je, dat tie niet meer waard wordt :P
Bij de dealert is de vraagprijs ongeveer 3500 pleuro...
Ik denk inderdaad rond de 2250 kwa inruil... maar ja...
SV nieuw 2002 model: 6500 euro met extra's? beetje lullen 6250? *D met inruil 5000? 4500?
Particulier: 2500? 6250 voor sv... hoop pleuro's bijleggen.
Pfffffffff..... waarom kan je niet gewoon twee motoren in de schuur zetten? })


De dealer heeft in gedachte hoeveel winst hij op je wil maken. Hij kan op 2 manieren jou het gevoel geven dat je korting krijgt. Of hij geeft je flinke korting op de nieuwe, maar dan zegt hij dat je huidige motor geen drol meer waard is, hij verkoopt hem vervolgens voor 3500 euro.

Of hij zegt dat je huidige motor eigenlijk geen drol meer waard is maar geeft er dan toch een hoop voor, en dan betaal je voor de nieuwe het volle pond, omdat je iets inruilt......

Dus uiteindelijk ben je gewoon een hoop geld kwijt bij de dealer! Maar het is wel makkelijker dan wachten en wachten en wachten op iemand die je motor wil kopen...... :)

En als je geld overhebt kun je natuurlijk gewoon je gsxf als pekelfiets houden.... ;) Dan kan 'ie ook wel buiten staan........ :)
 
De dealer heeft in gedachte hoeveel winst hij op je wil maken. Hij kan op 2 manieren jou het gevoel geven dat je korting krijgt. Of hij geeft je flinke korting op de nieuwe, maar dan zegt hij dat je huidige motor geen drol meer waard is, hij verkoopt hem vervolgens voor 3500 euro.
;(
Of hij zegt dat je huidige motor eigenlijk geen drol meer waard is maar geeft er dan toch een hoop voor, en dan betaal je voor de nieuwe het volle pond, omdat je iets inruilt......
Dealert sucks...
Dus uiteindelijk ben je gewoon een hoop geld kwijt bij de dealer! Maar het is wel makkelijker dan wachten en wachten en wachten op iemand die je motor wil kopen...... :)
Ja maar dan kan ik misschien een ons wegen tegen de tijd dat ik misschien hem verkoop...
En als je geld overhebt kun je natuurlijk gewoon je gsxf als pekelfiets houden.... ;) Dan kan 'ie ook wel buiten staan........ :)
Schuur is groot genoeg voor twee motoren :9 maar denk dat mevr. Klink nie zo leuk vind twee motoren in de schuur...
Hmmmm, als pekelfiets! })
 
Particulier kan je denk ik nog 2500 euro vragen.
Voor mijn GSX600F (als ik die zou verkopen) zou ik nu 3000 euro vragen. Mijne is ook van 1993, maar heeft 25.000km op de klok en bij 24.000km heeft de motor 2 nieuwe bandjes en een nieuwe accu gekregen. Daarnaast zijn de kleppen ook nog gesteld... dat beurtje incl. banden kostte me al 450 euro.
Maar ik blijf op die van mij nog wel eventjes doorrijden.

In elk geval particulier verkopen, de dealer geeft er geen drol voor. Heb een vorige motor eens bij de dealer aangeboden. Kreeg er een bepaald bedrag in guldens voor terug (en dan zou ik bij hem een motor kopen van 17.000 gulden), heb het aanbod afgeslagen en 'm toen particulier voor 3000 gulden meer verkocht.
Dealers zijn oplichters met inruilmotoren, ze geven er geen flikker voor, en heb je er extra's op zitten, dan krijg je daar geen extra geld voor, "want mensen willen graag originele motoren". Jaja, ondertussen wel weer de motor verkopen met deze extra's, waarbij de prijs net een tikkie hoger is.
 
kijk eens rond op marktplaats en 2dehands.nl. krijg je snel een idee,
heb mijn gsx600f 97 voor 3600 euro gekocht in november, heeft 15000 gelopen.
maar ik denk dat je hem voor 2500 wel kwijt kunt, ligt er natuurlijk ook aan hoe hij er uitziet.
suc6
 
Pffffff, de dealert geeft der nog ongeveer 1700 euro voor. '( Maar dat is vanaf de netto prijs voor een nieuwe SV :9
De dealert adviseerde mij ook om hem particulier te verkopen... kan er nog 2250-2500 voor vangen.
 
Ja, de dealer neemt 'm in voor 1700 euro en let maar op als je het doet, dat ie dan voor 3200-3500 te koop staat !!!
Particulier weg doen dus ;) Was er niet hier een meisje op het forum die graag een GSX600F wilde hebben ? Nuray ofzo ?
 
Ik ben juist op zoek naar een GSX600F. Kun je mij eens wat meer details melden over je motor?
Wat wil je weten? Piccie!
ACFBA38%2Ejpg

Heeft 40000 km gelopen, ik heb hem nu een jaar. Is goed onderhouden: vorig jaar nog nieuwe accu, bougies, luchtfilter, ketting en Dynorun :+
Voor de winter nieuwe olie en filter. Banden zijn goed, heeft me 10000 km nooit in de steek gelaten!
Oh je, krijgt er een WPH bij, voor de handige knutselaar 8-)

EDIT: foto is van een andere brommer maar die van mij is prs hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Hij is zeker 25 kW te maken, hoe en wat dat wee ik nie :?
De dealert heeft vast wel een setje liggen op de plank. Of op marktplaats kijken voor een setje of bij gsxfclub.nl bij G&G.
 
Ja, de dealer neemt 'm in voor 1700 euro en let maar op als je het doet, dat ie dan voor 3200-3500 te koop staat !!!
Particulier weg doen dus ;) Was er niet hier een meisje op het forum die graag een GSX600F wilde hebben ? Nuray ofzo ?

Ja klopt inderdaad! En dat is als ik die van een collega uiteindelijk toch niet over kan nemen. En dat is een GSX 600F uit "94(zwart/paars) met nog geen 10.000 op de teller voor rond de 3000 euro.....
Maar als je hem nog hebt tegen die tijd dan hoor je misschien wel wat van mij. Had je al ergens een foto staan?

Nuray
 
Terug
Bovenaan Onderaan