Wat is je favoriete muziek?

Trance, hardhouse, wat r&b nummers en hardrock nummers.Vanalles wat behalve klassiek en dat soort shit :r

Waarom is klassiek slecht? De meeste melodiën die in alledaagse nummers worden gebruikt zijn allemaal al een keer in een klassiek stuk gebruikt. Ik begrijp niet waarom veel mensen daar zo\'n afkeer van hebben.
 
Klassiek.. wat voor klassiek dan?
Klassiek is ZO ruim..
Je hebt trouwens wel ERG goeie stukken klassiek hoor, alleen verpakken ze\'t vaak wel tussen niet zo goeie stukken :)
 
Klassiek.. wat voor klassiek dan?
Klassiek is ZO ruim..

Je hebt trouwens wel ERG goeie stukken klassiek hoor, alleen verpakken ze\'t vaak wel tussen niet zo goeie stukken :)

Dat bedoel ik. Er zijn zoveel verschillende soorten muziek die onder klassiek genoemd kunnen worden.
Luister bijvoorbeeld maar eens naar Ronin theme van Elia Cmiral en Sarah Brightman - A Question Of Honour, dat is compleet verschillend. Dat is dan wel geen muziek zoals een concert van Beethoven, maar het valt wel onder klassiek.
Ik kan niet begrijpen dat mensen bij voorbaat (99 van de 100 keer zonder dat ze het ooit gehoord hebben) al slecht vinden.
 
Fear Factory, Paradise Lost, Rammstein (ga ik morgen heen!!!! YES!!), Linkin Park, Deftones, Foo Fighters, ouwe ruk van Guns ´n Roses, Metallica, The Gathering, Limp Bizkit, Korn, Muse, Guano Apes, dat soort shit.
 
Robbie Williams, Daft Punk, Queen, Dido, the Corrs, Chicane en nog veel meer... :]
 
Op zondag 02 december 2001 15:48 schreef Frits Bolkestein het volgende:
...Rammstein (ga ik morgen heen!!!! YES...
Shit, had wel meegewild, Rammstein is erg :}

superduc: het is idd uitverkocht, helaas... :(
 
Overweldende acid met snoerharde beats en dominerende bassrythms... geen gezang of dat soort gelul erin, gewoon lekker vette acidhouse.

Verder vind ik techno, drum&bass, junglestyle (das dus geen oerwoudgeluiden ofzo) en diverse ambients ook heeeeeeeeeeeeeeeerlijk...


alleen jammer dat ik het niet op de motor ken luisteren.... \ '(
 
Leuke topic.

Ik kom ook geregeld op www.hifi.nl daar zijn ook vele van dit soort topics. Efkes een tip voor de mensen met een redelijke cdspeler. haal de kabel die naar de koptelefoon gaat eens los. Het geluid werd bij mij een stuk beter. zie ook http://forum.hifi.nl/cgi-bin/YaBB.pl?board=HHZelfbouw&action=display&num=4801

Maar nu even on topic.

Marillion, Yes, Roger Waters, CPR, Dave Matthews Band, The Gathering, Within Temptation, Reboelje, enz. enz. enz. Waar ik nu helemaal gek op ben is de helaas veel te vroeg gestorven Eva Cassidy.
Zie verde maar op mijn homepage
 
radiohead, faithless, rem, u2, placebo, cake, deus, the cure, moby, nirvana, queen, rage against the machine, ...

vroeger ook wel limp bizkit ed. maar bij nader inzien zijn die groepen toch maar commerciele lege buchtgroepen die niet zouden staan we ze nu zijn zonder tonnen reclame, persoonlijke styling,...
telkens weer dezelfde type songs, nooit wat nieuws en origineel, als het geld maar binnenkomt en op veilig spelen! :j

en ja: fuck oasis!

[edit] even vergeten, grote fout!! natuurlijk ook GORKI oftewel LUC DE VOS!! [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Faithless, Bloodhoundgang,KLF ( mixes), Junkie XL.
U96 , Nina Hagen. Sexpistols,progidy,,,,,
en,,,,ach daar kan ik me behoorlijk op uitkuren !!!
 
hehe, vind iemand\'t erg als ik vooral van die gouwe ouwe 80\'ies hou?
Voor uitgaan is wat hardere hardcore remixes van zulke nummers ook wel leuk (type DHT - Alone; Poogiebear - happy together) evenals trance nummers.
Van techno word\'k gek en van metal en dat soort troep (vind ik) word\'k ziek.

Hier sluit ik mij maar bij aan :} en doe de 6ties en 7ties er ook maar bij!

gr. M.
 
Laatst bewerkt:
Beetje 70\'s beetje 80\'s. Geen hardrock! Wel symphonische rock. Pink Floyd, MARILLION 8-) bruce springsteen, genesis, phil collins, beetje brede smaak. ook sommige jazz nummers en sommige klassieke stukken. beetje van alles.
 
Zeer breed. Van klasiek tot alternatief tot house. Geen nederlandstalig gebeuren zoals Rene Froger ed. Counting Crows vind ik nog een de beste.
 
De muziek die mijn motor maakt als die vol in de touren zit net voor het overschakelen! Dat is pas genieten.

Voor de rest erg breed: Van rock tot hiphop naar Dance (als het maar niet zo\'n opppervlakkige top 40/100 meuk is).
 
Psychotic Waltz :}

Verder: Fates Warning, Dream Theater (m.u.v. Falling Into Infinity :r ), Primus, Tool. Recentelijk ontdekt en ook goed: Finntroll. Meshuggah kan ik ook wel waarderen...


Gaan er nog meer mensen naar Dreamtheater op 4 februari? *D

Yep, hiero :9 . Ik ga voor de muzikale krachtpatserij, mijn vriendin voor de zanger :?
 
Laatst bewerkt:
TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL
Alice in Chains
Rammstein
Underworld

Ben al jaren TOOL fan, zouden meer mensen moeten doen :}
 
TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL TOOL
Alice in Chains
Rammstein
Underworld

Ben al jaren TOOL fan, zouden meer mensen moeten doen :}

Die wilde ik er ook nog bijzetten!! Ben ook al jaren TOOL fan, maar heb er de laatste tijd niet veel meer van gehoord. Ben in \'93 ofzo een tijdje met de bandleden opgetrokken met een groepje vrienden van me. Net voordat ze \"doorbraken\". Daarna ook nog flink wat contact gehad met de gitarist en de zanger. Erg coole lui en ze maken natuurlijk goede muziek!!
 
De M-F line dance club :+

Dit moet ik even rechtzetten; ik speel gitaar en bij C&W spelen vaak echte beesten (op de gitaar :} ). Is overigens wel erg lachen om naar dat soort optredens te gaan want vrijwel iedereen heeft dan een cowboypak aan en vindt dat nog geneens raar ook. Opmerkingen als: \"Oh, kut daar heb je de Sheriff\" worden dus niet echt gewaardeerd ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan