Wat is je favoriete muziek?

Ik rakel \'m even op. Was er toen niet.
Is er nog een lijn te ontdekken tussen type motor en muziek? Chopper -> Hardrock, sport -> techno, toermotoren -> Frans Bauer *D

Verder moet iedereen verplicht 1 keer naar Tool luisteren, daarna vanzelf verslaafd.
Ik luister eigenlijk van alles; van Rammstein, Pink Floyd, ouwe Metallica, Kyuss, Queens of the Stone Age, Type O Negative (m\'n icoon en bloedgroep), Moonspell, Monster Magnet, Machine head, Nightwish tot Deus (voor de Belgen), Talk Talk en zelfs de ouwe Prince.
 
Ik rakel \'m even op. Was er toen niet.
Is er nog een lijn te ontdekken tussen type motor en muziek? Chopper -> Hardrock, sport -> techno, toermotoren -> Frans Bauer *D

Verder moet iedereen verplicht 1 keer naar Tool luisteren, daarna vanzelf verslaafd.
Ik luister eigenlijk van alles; van Rammstein, Pink Floyd, ouwe Metallica, Kyuss, Queens of the Stone Age, Type O Negative (m\'n icoon en bloedgroep), Moonspell, Monster Magnet, Machine head, Nightwish tot Deus (voor de Belgen), Talk Talk en zelfs de ouwe Prince.

Nee, geen lijn: Sport en metal gaat ook samen!!!
Ik dus.
Maar ik ga niet alle bands uitschrijven en vind de meeste metalgroepen die hier staan toch wel gaaf enzo...
Nog een kleine toevoeging: Preston Reed, gave muziek maar geen metal!
edit: Orphanage, Sentenced, Obituary, Flotsam and Jetsam... :}
 
Laatst bewerkt:
Ik rakel \'m even op. Was er toen niet.
Is er nog een lijn te ontdekken tussen type motor en muziek? Chopper -> Hardrock, sport -> techno, toermotoren -> Frans Bauer *D
lol :)

Ik hou wel een beetje van van alles bijvoorbeeld:
Sade, Erykah Badu, Deftones, A perfect circle,
Kylie, Aaliyah, Linkin park, etc,etc...
Maar op wat voor een motor kom ik dan???
 
lol :)

Ik hou wel een beetje van van alles bijvoorbeeld:
Sade, Erykah Badu, Deftones, A perfect circle,
Kylie, Aaliyah, Linkin park, etc,etc...
Maar op wat voor een motor kom ik dan???
Zoiets: :?

..%5C..%5Csmallervehicles%5Cimages%5Cfull%5CLectra%20EV%20Motorbike%205.jpg


A perfect circle is ook erg goed, trouwens!
 
Is er nog een lijn te ontdekken tussen type motor en muziek? Chopper -> Hardrock, sport -> techno, toermotoren -> Frans Bauer *D

Verder moet iedereen verplicht 1 keer naar Tool luisteren, daarna vanzelf verslaafd.


Sorry,meerdere keren naar geluisterd, maar niet verslaafd aan Tool.
k\'Heb er wel een cd van,net als van bv Nickelback(ga ik vanavond naar toe)zijn wel leuk om een keer te horen/zien.

Ben wel helemaal helemaal helemaal verslaafd aan Dream Theater(ook geweest HMH A\'dam)TE GEK!!!
:} Mike Portnoy en John Petrucci rule :}

Enne als ik deze maand de staatsloterij win ga ik voor de sportmotor.
 
Op zaterdag 16 februari 2002 17:49 schreef Bert.....of Henk het volgende:Dream Theater vind ik goeie muziek maken, maar ik kan niet tegen die zanger.

Wat doet ie dan waar je niet tegen kan?
k\'Vind \'m goed,maar smaken verschillen hé?
 
Op zaterdag 16 februari 2002 17:49 schreef Bert.....of Henk het volgende:Dream Theater vind ik goeie muziek maken, maar ik kan niet tegen die zanger.

Prachtige muziek, maar een zanger als een krolse Kat :r
 
van alles wat electronisch is
de minder bekende vooral die niet op de radio gedraaid worden, het meest lekkere voor mij

af en toe eens top 40 en wat oudere jaren 70/80 vind ik ook wel lekker

populair spul wat zwaar commercieel is absoluut niet

en wat het wel word, word automatisch op de blacklist gezet
 
Peter Smulders,
thumbsup.gif
= toppie. \"stap in m\'n bootje en ga met me mee\" of : \"wohoho my little lady\"
muzieksmile.gif
 
Marillion, genesis, bruce springsteen, alles van de 80\'s en eind 70\'s. maare, vooral geen hardrock.Laatst een discoparty gehad....lekker swingen op D.I.S.C.O. en blondie, bee gees, abba, kool & the gang, adam & the Ants etc.

Geweldig
 
(zo maar een greep)
Red hot chilly peppers, nirvana, within temptation, nightwish, live + nog een heleboel (en ook andere soorten muziek)
 
blablabla...
Verder moet iedereen verplicht 1 keer naar Tool luisteren, daarna vanzelf verslaafd.
blablabla....

Tool is geen muziek, Tool is KUNST :}

Tsja, en van kunst hou je of niet...
Je moet er aan wennen want het is moeilijk in
een hokje te plaatsen, dus gewoon verplicht 5x
luisteren.. :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan