Wat is je favoriete muziek?

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
Net Marlboro flashbacks gezien met \"de Heideroosjes doen The Ramones\", mijn favoriete band aller tijden (de ramones :} zie sig.) Nu kon deze off-topic vraag natuurlijk niet achterwege blijven....

Wat is de favoriete muziek/band van de MF\'er?

Naast de Ramones oa nog: nirvana, red hot chilly peppers, sex pistols, clash, specials, madness, live, rem, jimmy hendrix, metallica, mink deville, blues allerhanden, stray cats, black crowes, the band, guns \'n roses, bob marley, the doors, u2, heideroosjes, normaal, slayer, exploited....
 
Laatst bewerkt:
Mijn alltime favourite band is natuurlijk Iron Maiden.......

Mijn huidige muziek is eigenlijk dance/trane
 
Een van mijn favo bands is Robbie Williams.

Maar ik vind Sarah Brightman of een composer als Elia Cmiral ook super mooi.
 
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, maar Dreamtheater :} (symphonische rock) en Within Temptation :} (Gothic) zijn toch wel mijn favoriete bands.
 
As seen in my icon.. Vanaf 1979, dus nu al 21 jaar volop Motorhead gek. Heb ik alles van! Zij speelden ook een nummer genaamd \' Ramones\' in de Ramones style als een tribute. Natuurlijk komt uit die tijd ook Iron Maiden welke ik in alle bezettingen ken. Vanaf de eerste schijf tot een jaar of 6 geleden. Ben toen erg fan van Dream Theater geworden. Heb ik ook materiaal van uit verschillende periodes. Maar nog steeds Motorheadbanger (nog even wachten, jaartje of wat en dan wordt ik hardrockopa of zo). Pas laatste van Slayer gehaald. Misschien concertje geregeld voor kennis - metal/grindband Blind uit Rijssen in Stairway te Apeldoorn. Ach, we sukkelen voort. 8-) By the way.. weet iemand of Orphanage eerdaags nog iets van zich laat horen? Ik ben ook nog op zoek naar \'Stale Verhale\' een elpee van de NL-talige hardrockband Vandale, ergens begin \'80.
Dus bij deze....
 
Laatst bewerkt:
Life of Agony vind ik erg goed, verder is mijn smaak redelijk breed:

Metallica, Iron Maiden, REM, Live, Genesis, U2, Smashing Pumpkins, Heideroosjes, The Offspring enzovoorts.
 
Op zondag 02 december 2001 01:53 schreef Eduaargh het volgende:
... Natuurlijk komt uit die tijd ook Iron Maiden welke ik in alle bezettingen ken. Vanaf de eerste schijf tot een jaar of 6 geleden. Ben toen erg fan van Dream Theater geworden. ...

Wow nog een Dreamtheaterfan? :) Die kom ik niet vaak tegen buiten de concerten om...
 
Wow nog een Dreamtheaterfan? :) Die kom ik niet vaak tegen buiten de concerten om...

Weet je wel hoeveel man er nog naar Motorhead toegaan? Echt minder als bij Dream Theater (was vroeger wel anders!!) Serieus, ik heb de eerste live-CD eens gekocht en moest toen net naar Rwanda. Ik heb toen 5 weken de eerste 4 regels geneuried. Nadien alles gekocht en later wat er uitkwam. Daar zit ook een CD bij net voordat James Labrie bij DT kwam zingen. Geheel instrumentaal, met drumsolo, erg gave gitaarsolo (minuutje of 9) en meer gerommel in de ruimte. Ik vind het nummer \'the mirror\' erg goed. Als CD \'change of seasons\'. Maar Motorhead blijft beter. (Vasthouden aan oude herinneringen?)
 
hehe, vind iemand\'t erg als ik vooral van die gouwe ouwe 80\'ies hou?
Voor uitgaan is wat hardere hardcore remixes van zulke nummers ook wel leuk (type DHT - Alone; Poogiebear - happy together) evenals trance nummers.
Van techno word\'k gek en van metal en dat soort troep (vind ik) word\'k ziek.
 
hehe, vind iemand\'t erg als ik vooral van die gouwe ouwe 80\'ies hou?
Voor uitgaan is wat hardere hardcore remixes van zulke nummers ook wel leuk (type DHT - Alone; Poogiebear - happy together) evenals trance nummers.
Van techno word\'k gek en van metal en dat soort troep (vind ik) word\'k ziek.

Ach Pooh, het is maar goed dat we allemaal een eigen smaak hebben, anders had het er maar saai uitgezien op de wereld (aan de andere kant, we zouden dat dan weer niet zien omdat we alles toch mooi zouden vinden)
 
AAARGHhhh... Ik ben omringd door gasten die van metal enzo houden |( |( ... Goh, laat ik aan die muziek nu een rothekel aan hebben.

Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Behalve als mensen gaan tegenspreken dat Yamaha de beste motoren maakt natuurlijk ;) .

Goed, mijn favoriete muziek wordt gemaakt door Fatboy Slim en Daft Punk ...
Ook oldies vind ik geweldig, Beatles, ABBA, U2, Genesis, Golden Earring, Wet wet wet enz.
 
Iron Maiden - Savatage - Metallica - Helloween - Judas Priest - Children of Bodom - Dio - Life of Agony - Hammerfall - Manowar - Yngwie Malmsteen - Joe Satriani - Paradise Lost - Ozzy Osbourne
 
hehe, vind iemand\'t erg als ik vooral van die gouwe ouwe 80\'ies hou?
Voor uitgaan is wat hardere hardcore remixes van zulke nummers ook wel leuk (type DHT - Alone; Poogiebear - happy together) evenals trance nummers.
Van techno word\'k gek en van metal en dat soort troep (vind ik) word\'k ziek.

Simple minds :} Marillion :}

En uiteraard Trance !
Heb momenteel Mental Theo en Lownoise liggen in de auto, lekker happy hardcoren, brings back good memories!!!
 
Laatst bewerkt:
Beetje van alles wat rock,trance r&b het licht er een beetje aan in welke stemming ik ben
maar over het algemeen top 50
 
Ik heb een vrij brede muzieksmaak, maar Dreamtheater :} (symphonische rock) en Within Temptation :} (Gothic) zijn toch wel mijn favoriete bands.
Within temptation is supervet! heb je ze ook gezien vandeweek (in zwolle)?

En verder hou ik vooral van (black/death/goth/industrial-)metal , bands zoals: dimmu,emperor,fear factory,carpe tenebrum,amorphis,cannibal corpse,nile,orphanage,slayer ..etc etc
 
Laatst bewerkt:
mmhhh veel rock hier is wel rlx had ik niet verwacht

zelf
van death metal tot trance

maar merendeel aan de metal kant
 
Op zondag 02 december 2001 12:31 schreef 666AnGeL het volgende:Within temptation is supervet! heb je ze ook gezien vandeweek (in zwolle)?

Ik had helaas geen tijd, anders was ik zeker gegaan!!

Gaan er nog meer mensen naar Dreamtheater op 4 februari? *D
 
Da\'s het leuke aan zulke topics, nu heb ik weer wat ideeen over wat ik moet gaan downen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan