Wat is je favoriete stukje asfalt?

Mijn favoriet is tot nu toe de N206.
Is een provinciale weg door Zuid - en Noord Holland.
Hoewel het grotendeels slechts een 80KM/u weg is, is ie toch aantrekkelijk.
Geeft je soms zelfs een heel klein beetje 't Route66 gevoel.
Zo tussen Noordwijk en Hillegom.
Het betere cruise-highway-werk! *O*


Rijd er elke dag over naar werk... vind de weg zelf best saai. Maar sommige op- en afritten zijn echt geweldig! Ik hoef jammergenoeg maar een klein stukje van huis naar werk en terug, maar ga vaak (eigenlijk elke dag) een stukkie om.

Een van mijn favorieten is de weg langs de duinen van Noordwijk naar Noordwijkerhout. En dan kun je nog lekker door richting Zandvoort als je echt niets te doen hebt :P
 
met een honda nsx toch? das dan al best een oude aflevering :P
Inderdaad met een NSX, en vandaar ook mijn vermelding dat het een herhaling was...
Al was het waarschijnlijk een herhaling van een herhaling van een herhaling van een herhaling, het is tenslotte zomer :+
 
hier in zwolle heb je knp hattemerbroek
snelweg a28 naar a 50
en vice versa ,dat zijn 2 machtige bochten vind ik zelf
en natuurlijk de dalfsen /heino route
 
Nürburgring is mijn speeltuin :9~ :} 8-)
full
 
Dat is 'mijn' lokale circuit in de buurt: de opritten, afritten, snelweg(A7) en de rotondes tussen Wognum en Twisk in.

full


Links: het bochtenwerk bij Wognum
Rechts: het bochtenwerk bij Twisk
 
Dat is 'mijn' lokale circuit in de buurt: de opritten, afritten, snelweg(A7) en de rotondes tussen Wognum en Twisk in.

[afbeelding]

Links: het bochtenwerk bij Wognum
Rechts: het bochtenwerk bij Twisk

op de rotonde bij Twisk heb ik me eerste kneedown gemaakt :P
Zijn idd leuke bochtjes die op ¨jouw¨ circuitje liggen *D
 
op de rotonde bij Twisk heb ik me eerste kneedown gemaakt :P
Zijn idd leuke bochtjes die op ¨jouw¨ circuitje liggen *D

Het is voor mij een grote eer dat jij je eerste KD op dit prachtige circuit heb weten te behalen :P .





(off-topic: afca was niet zo best vanavond verd*mme)
 
Laatst bewerkt:
De dijk tussen Ochten en Tiel :} :]
De dijk tussen Dodewaard en Nijmegen :} :]
De dijk tussen Opheusden en Arnhem :} :]

Zo, nu kunnen jullie weer genoeg kilometers maken 8-) :W
 
Ik heb met mijn nieuwe Z750 genoten van de bochten op de Stelvio pas/Stilfser Joch en de Grossglockner.
full
 
De weg voor het TT circuit, super bochtjes :9~~

Helemaal mee eens alleen eerst ff kijken of ze niet staan te flitsen hoorde laatst dat er iemand met 220 geflitst is daar.
Maar tis in ieder geval het mooiste stukje asfalt.
Ook leuk de weg van Vledder naar Diever en die van Dwingeloo naar Wijster
;)
 
Voor de zeeuwen: de dijk van Veere naar Vrouwenpolder. Jammer dat je er binnen 5 minuutjes al overheen bent. maar zitten een paar heerlijke bochten in.
 
Mijn absolute favo is de Kamperzeedijk tussen Genemuiden en Kampen. Ook in Gaasterland kun je heerlijk sturen!!!

Heb er een keer gereden, was super, maar was achter een kameraad aan.
Zou je de naam van die weg willen geven? Of ben ik nu een :+ doordat de naam Kamperzeedijk heet? Zo ja, zou je kunnen vertellen hoe je op die dijk komt?
 
Neem dan volgende keer ook de afslag Woensdrecht als je richting Zeeland gaat, is een stuk minder link dan de eerder genoemde bocht en ook een lekkere 'knie-bocht'.

Einde afslag links en volgende rotonde weer links.... kun je binnendoor snoeihard

knallen :Y

Ik zal 't morgen uitproberen, bedankt voor de tip :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan