Wat is je hoogste snelheid op de motor?

Ikke 235 op een cbr600f uit \'88 (met laser uitlaat enzo)
En ik kon nog veel verder maar t ging niet meer want ik moest afremmen voor een bocht
 
Laatst bewerkt:
tja harder dan 250 ging die echt niet :(

half uur volgehouden op de duitse autobahn, daarna ff stoppen als je nederland weer inrijdt om ff af te kicken :)

top snelheid :}
mits er genoeg ruimte is om het te rijden!
 
160 (max) op m\'n eerste motor suzuki xf650freewind 25Kw
180 (voor 1 seconde op de teller)op m\'n huidige motor suzuki gsf 1200 s bandit toen wapperde ik zowat achter de motor aan moest me vast houden aan de handvaten :]
 
160 (max) op m\'n eerste motor suzuki xf650freewind 25Kw
180 (voor 1 seconde op de teller)op m\'n huidige motor suzuki gsf 1200 s bandit toen wapperde ik zowat achter de motor aan moest me vast houden aan de handvaten :]

Gebruik dan ook tie-wraps om je handen aan het stuur vast te houden ! :)
 
160 (max) op m\'n eerste motor suzuki xf650freewind 25Kw
180 (voor 1 seconde op de teller)op m\'n huidige motor suzuki gsf 1200 s bandit toen wapperde ik zowat achter de motor aan moest me vast houden aan de handvaten :]

Beetje achter je kuipje liggen, vond 200+ geen enkel probleem op de bandit. Zal nu zonder S wel anders zijn....
 
Ik zal toch zweren dat ik hier al gepost had...zal wel een dubbele post zijn dan :)

Euh, iets van 273 ofzo...op de A15.
 
250 op eigen motor :( (ik wil wel harder maar het gaat niet FJ)

230 op mijn oude motor (die ging ook niet harder KZ 1100 + vetter)

140 op de Dienst fiets (ja mijn mijn Guzzi 500 was erg snel ;) )

170 op mijn eerste motor (ook die was niet vooruit te branden ;( CB 400 N)

270 achter op ZZR. (dit is geen pretje als je bijna 2M bent. :] )

400+ zodra ik een fiets heb die dat kan :+
 
400 km/h doet die turbine fiets van MIT = amerikaans rijdt op diesel :)
geloof dat kero, euro, zware diesel, en eigenlijk alles dat een beetje vluchtig is ken je erin donderen...

het gaat over de y2k bike en kost ongeveer 2,5 ton ja 250.000 gulden..

maar dan heb je wel een fiest die aangedreven is door een helikopter turbine..

mooi ding yo

http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=367

specs
Frame: Aluminum welded
Rake: 27.5 degrees
Weight: 460 pounds
Seat Height: 31.5 inches (800mm)
Wheel Base: 71 inches (1,803 mm)
Wheels: Carbon Fiber 17\"
Tires: Front: 120 60ZR17 (Pirelli)
Rear: 200 50ZR17 (Pirelli)
Front forks: 54 mm adjustable rebound &
compression (White Power)
Shocks: Mono-shock adjustable oleopneumatic
(Fournales)
Brakes: Front: 320 mm floating system - 6 piston calipers
(Ferodo)
Rear: 320 mm floating system - 6 piston calipers
(Ferodo)
Engine: Allison Rolls Royce 250 Gas Turbine
Power: 320 hp @ 52,000 rpm (286 hp @ rear wheel)
Output RPM: 6,000 rpm
Torque: 425 ft lbs @ 2,000 rpm
Compressor speed: 54,000 rpm
Fuel: Diesel
Lubrication: Dry-sump/ 3.5 quarts turbine oil
Transmission: One speed/neutral
Rear Mirrors: Concealed TV camera
Fuel Capacity: 8.5 gallons (34 liters)

Performance :
Estimated Top Speed: 250 mph
1/4 Mile: 9.80 @ 160 mph
0-200 mph in 15.0 sec.

Price:
$150,000 USD
(Limited production 5 per year, hand crafted)
 
Om even realistisch te blijven kan je hier zien wat er FOUT kan gaan als je 300 km/h rijdt..

!!LET OP!! BEELDEN ZIJN ERRUG SCHOKKEND :r

http://www.llama.nl/flitssite/

en dan onder Schokkend: wat kan gebeuren als je te hard rijdt.
 
Om even realistisch te blijven kan je hier zien wat er FOUT kan gaan als je 300 km/h rijdt..

!!LET OP!! BEELDEN ZIJN ERRUG SCHOKKEND :r

http://www.llama.nl/flitssite/

en dan onder Schokkend: wat kan gebeuren als je te hard rijdt.

Hehe dat waren 2 auto\'s (geloof een ferrari en nog een auto) die tegen elkaar waren opgeklapt ofzo... maar voor je het weet is dit ook weer een hoax, alhoewel die closeup van z\'n kop er redelijk echt uit ziet, maar nog niet echt \'dood\'.
Wel raar dat z\'n hoofd nog in takt is, maar z\'n ingewanden eruit liggen, z\'n armen en benen eraf zijn gescheurd enzo. beetje raar, maar ik neem aan dat de meeste mensen deze plaatjes wel kennen van rotten.com (dacht dat het daar vandaan kwam)
 
Volgens mij toch érg fake... Met 300 km/h je auto halveren en dan nog zo\'n onbeschadigde voorkant? Bij 110 zit de auto al verder in elkaar... En ook 0 hoofdletsel, op een snijwondje na? Hoofdletsel is juist veel voorkomend... Daarnaast een leuke verzameling slagerswaren, maar geen bloedsporen if splutpatroon (vakkundige medische term voor spatters :P ), op welke foto dan ook :? En dan nog dat zgn ferrari thuiskomertje... Not so real, want kleinere rolomtrek dan de beschadigde wielen op de voorkant... En dat opgepomt...
 
O, o, o, wat een stelletje idioten... zit ik hier me even te verbazen (mij zul je nooit harder dan 150 zien gaan), staat ook mijn Nielsje Vmax ertussen!!!!!!! GRMBL... hahaha
 
O, o, o, wat een stelletje idioten... zit ik hier me even te verbazen (mij zul je nooit harder dan 150 zien gaan), staat ook mijn Nielsje Vmax ertussen!!!!!!! GRMBL... hahaha
Dat van die idioten klopt wel :9 maar was jij niet degene die ook een sportmotor na je rijbewijs wou hebben? En dan nooit boven de 150 uitkomen... :?
 
Dat van die idioten klopt wel :9 maar was jij niet degene die ook een sportmotor na je rijbewijs wou hebben? En dan nooit boven de 150 uitkomen... :?

25KW is dus voldoende voor haar hele leven :)
Neuh 150km kan je best rijden en nie tharder, maar ik ga dus wel een motor kopen die ongeveer 100km/u harder KAN. Dan zeg ik nie dat ik het constant rijd, je moet je gewoon aanpassen aan de situatie. Is de weg leeg? Even lekker opentrekken. En anders vlot doorrijden.
Bovendien eist een sportmotor van je dat je hard gaat rijden, helemaal een R6 of nie rev? ;)
 
Volgens mij toch érg fake... Met 300 km/h je auto halveren en dan nog zo\'n onbeschadigde voorkant? Bij 110 zit de auto al verder in elkaar... En ook 0 hoofdletsel, op een snijwondje na? Hoofdletsel is juist veel voorkomend... Daarnaast een leuke verzameling slagerswaren, maar geen bloedsporen if splutpatroon (vakkundige medische term voor spatters :P ), op welke foto dan ook :? En dan nog dat zgn ferrari thuiskomertje... Not so real, want kleinere rolomtrek dan de beschadigde wielen op de voorkant... En dat opgepomt...

En ze zijn allemaal uit de auto\'s geflikerd, zit er geen een opgevouwen in de auto...
 
En ze zijn allemaal uit de auto\'s geflikerd, zit er geen een opgevouwen in de auto...

Tja, hadden ze de deur maar op slot moeten doen :)
In elk geval hebben ze geen gordels dan omgedaan met 300km/u ;) Onzinnige foto\'s zeg. pfff... zeker een Netelenbos Produktie.
 
maakt het uit of dat ze fake zijn?
Ik denk dat als je met 300 gaat... en je komt een lantarenpaal of vangrail tegen dat het er ongeveer zo uitziet
 
Of je nou met 150 of 250 km/h tegen een boom rijd dooder dan dood wordt je toch niet. :j

En als je met 150/uur nu eens net zo hard afremt dat je 1 cm voor die vangrail tot stilstand komt.
Kan je je beginnen afvragen wat\'t zou gegeven hebben met 100km/uur extra.
 
En als je met 150/uur nu eens net zo hard afremt dat je 1 cm voor die vangrail tot stilstand komt.
Kan je je beginnen afvragen wat\'t zou gegeven hebben met 100km/uur extra.

Als je 250+ rijd moet je eerder beginnen met remmen })
Zo lust ik er nog wel een paar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan