Wat is je hoogste snelheid op de motor?

En als je met 150/uur nu eens net zo hard afremt dat je 1 cm voor die vangrail tot stilstand komt.
Kan je je beginnen afvragen wat\'t zou gegeven hebben met 100km/uur extra.

Niets, dan ben je de vangrail voorbij, en kon je verder rijden op de andere baan, waar je dan veel tegenliggers tegenkomt omdat je dan spookrijder bent ;)
 
Uiteindelijk gelul, als je 250 rijdt, dan doe je dat wel op een plaats waar het kan.

150 in de bebouwde kom rijden is gevaarlijker dan 250 op de snelweg.
 
Uiteindelijk gelul, als je 250 rijdt, dan doe je dat wel op een plaats waar het kan.

150 in de bebouwde kom rijden is gevaarlijker dan 250 op de snelweg.

Een snelheidsverschil van 100 km of van 130 km: beiden toch niet echt veilig. Zal maar zeggen: hangt van de drukte en de omgeving af maar beide lijkt me niet echt slim.
 
Een snelheidsverschil van 100 km of van 130 km: beiden toch niet echt veilig. Zal maar zeggen: hangt van de drukte en de omgeving af maar beide lijkt me niet echt slim.

Het is uberhaupt niet slim om motor te rijden. Maar daar doen we het ook niet voor. })
 
Het is uberhaupt niet slim om motor te rijden. Maar daar doen we het ook niet voor. })
Juist ja, als het 99,9% veilig moet zijn, dan blijf ik wel altijd binnen zitten op de bank, maar ik wil graag ook een beetje genieten van m\'n leven dus daarom rij ik motor.
 
Uiteindelijk gelul, als je 250 rijdt, dan doe je dat wel op een plaats waar het kan.

150 in de bebouwde kom rijden is gevaarlijker dan 250 op de snelweg.

Zeg dat eens tegen helldesker die onderuit ging met 240.
Vóór je onderuit gaat is het altijd op een plaats waar het kan.
 
Juist ja, als het 99,9% veilig moet zijn, dan blijf ik wel altijd binnen zitten op de bank, maar ik wil graag ook een beetje genieten van m\'n leven dus daarom rij ik motor.

Tsja en een beetje vliegtuig komt daar tegenwoordig ook al naar binnen zetten dus of je thuis nou zo veilig bent........

Gewoon je gezond verstand gebruiken en niet overal maar voluit rijden lijkt mij een goed advies, de snelheden die ik ergens een eindje terug in dit draadje heb gepost waren op momenten dat het gewoon kon, en als het kan zal ik het ook niet laten.
 
Is de auto dan zoveel veiliger? Thuis zitten in ieder geval niet, de meeste ongelukken schijnen nog altijd thuis te gebeuren...

Moet je tegen de Afghanen in dit stukje tekst geript van www.fokzine.net zeggen:

Voedselhulp wordt Afghanen fataal
---------------------------------
Een Afghaanse vrouw en kinderen zijn omgekomen nadat een hulppakket op hun huis terecht was gekomen. De container, die tussen de 550 en 850 kilo weegt, was afgeworpen vanuit een Amerikaans vliegtuig.

Volgens het Pentagon zijn het de eerste slachtoffers als gevolg van de voedseldroppingen, die begonnen na de eerste bombardementen op 7 oktober. Volgens een woordvoerder proberen de VS echter altijd \"de hulpgoederen op veilige plekken te lossen\".

Kun je beter rondrijden op je motortje. Heb je nog een beetje kans dat je het aan ziet komen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan