Wat is je kruissnelheid

Jan Pot

Banned User
3 okt 2004
169
0
Gouda
Nu even geen stoere praat over hoe hard je motor kan enzo... maar wat is je gemiddelde kruissnelheid, die je in het eggie rijdt als je op pad bent op de snelweg... daar waar je 100 mag... Uitschieters niet meerekenenenenen...
 
Oja,, zelf rijd ik meestal rond de 130... net niet voorkomen... en 50+ als kruissnelheid... Nee, dat kost me mijn rijbewijs...
 
gemiddeld is m'n kruissnelheid wel 100km/h ;)
Dat afremmen voor een flitspaal haalt het gemiddelde omlaag...... :9
 
Ik denk dat iedereen die hier reageert terwijl hij/zij zijn/haar verstand gebruikt de maximaal toegestane snelheid niet overschrijdt... :+

[me]dannon rijdt ook nooit te hard O-) [/me]
 
Oja,, zelf rijd ik meestal rond de 130... net niet voorkomen... en 50+ als kruissnelheid... Nee, dat kost me mijn rijbewijs...

Op autosnelwegen gaat de wet Mulder tot 40 km/u te hard dus met een beetje tellerafwijking plus de meetcorrectie van de pliesie zit je met dik 140 nog steeds aan de leuke kant.
 
Ik denk dat iedereen die hier reageert terwijl hij/zij zijn/haar verstand gebruikt de maximaal toegestane snelheid niet overschrijdt... :+

[me]dannon rijdt ook nooit te hard O-) [/me]

Waarom geloof ik Dannon niet??? Woeahahahahaha... een 750R EN netjes aan de max snelheid... :}
 
waar je 100 mag rijd ik meestal 120 tot 130 en daar waar je 120 mag rijd ik tussen de 140 en 150.

(af en toe wat langzamer als ik een flitspaal/mobiele graaipost denk te zien ;) )
 
Bedoel je dan de snelheid waarmee je een kruisje langs de weg verdiend?
 
Rijden jullie dan met een vaste snelheid over de snelweg? Lijkt me toch zwaar afhankelijk van drukte, weer, dag/nacht, gekende flitsplekken. Mijn snelheid wordt toch meer bepaald door deze omstandigheden in combinatie met persoonlijke toestand. Zo kan ik in de spits rustig rechts ruim achter een vrachtwagen hangen maar als ik er zin in heb...
 
mot niet gekker worden die topics


4 vrouwen per uur of 4x per uur tis maar hoe je het bekijkt..
 
Op de snelweg probeer ik.. waar 100/plusminus 120 waar 120/plusminus 135 O-)

Met felle uitschieters van 240/260 tussendoor })

Om daarna weer net te doen of ik een model burger ben O-)
 
140 km/h op de kop meestal

Je mag hier wel overal 120 op de snelweg in België ;)
Maar het is meestal wel +20 behalve in de bebouwde kom. Met correctie kom je dan onder de 20km/u te snel, en dan zit je mooi onder een zware hier :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan