Wat is je motors grootste minpunt? #1

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
Titel zegt het al, wat is volgens jou je motors grootste minpunt die je zelf hebt ondervonden.


mijne zijn tot nu toe de kappen.. verder heb ik 25KW B| dus dat zegt al alles :(
 
onder 3000 toeren begint ie te schelden dat ik harder moet..
grondspeling..
in zn vrij maakt ie een raar geluid.. alsof er koppelingsplaten tegen elkaar schuren, weet niet of dit normaal is?
25 KW..

verders een superfiets! :}
 
Minpunten?

Er zit schijnbaar een lek in de tank...... :P
Geen opbergruimte onder het zadel dus loop ik altijd met mn slot te zeulen... :(
Hij had wel een paar centimetertjes lager mogen zijn.... ;)

Verder ben ik helemaal verliefd op mijn eigen brommer :]
 
Hij zuipt benzine, hij verbruikt wat olie, de banden slijten en zo kan ik nog wel ff doorgaan :+

Dus eigenlijk niks hoewel... ik zou wel een uitvouwbare kuip willen hebben voor in de winter, lekker warm :P
 
Die klote maat van mijn achterwiel.. kan alleen een bol getrokken BT onder :( (of slechter), de vering.. en dat ie me in de winter altijd zo depressief aankijkt en mij vertelt dat ik naar Spanje moet verhuizen.

Verder alleen maar +punten!
 
Als ie niet rijdt zijn er veel minpunten
Als ie wel rijdt zijn er geen minpunten

Op dit ogenblik zijn er alleen pluspunten...

Minpunt: dwingt niet genoeg respect af ("naam? klinkt maar gewoontjes: ZXR750")..,
iedereen denkt dat hij nauwelijks sneller is als een vb 500cc of 600cc ., totdat ze het zelf gezien/gevoeld hebben...

Nog Minpunten:- prooi voor de politie (indien slecht gehumeurd)...
- Open uitlaat trekt teveel aandacht... ;) hoefd niet altijd

Ach Het is maar hoe je het bekijkt.. *D .
 
Laatst bewerkt:
Als ie niet rijdt zijn er veel minpunten
Als ie wel rijdt zijn er geen minpunten

Op dit ogenblik zijn er alleen pluspunten...

Minpunt: dwingt niet genoeg respect af ("naam? klinkt maar gewoontjes: ZXR750")..,
iedereen denkt dat hij nauwelijks sneller is als een vb 500cc of 600cc ., totdat ze het zelf gezien/gevoeld hebben...

Nog Minpunten:- prooi voor de politie (indien slecht gehumeurd)...
- Open uitlaat trekt teveel aandacht... ;) hoefd niet altijd

Ach Het is maar hoe je het bekijkt.. *D .
 
Geen :)

Rijdt er nu bijna 19.000 km lang mee, en dat nog niet eens binnen 1 jaar tijd, en moet zeggen dat ik nog steeds over mijn keuze toendertijd zeer te spreken ben ;)

Ohja, voor de verandering eens geen Ducati die stuk gaat :P
 
Dat het niet de ideale vakantie motor is, omdat hij niet makkelijk te beladen is. Het past hem ook niet echt, 't is namelijk niet echt een pak ezel....

Turbo wil wel naar Noorwegen o.i.d maar dat is niets met een TL 1000R.. .
Maar om nou een andere motor te kopen voor de vakantie B|
 
Dat er alleen een kickstarter op zit.... Op zich niet zo een ramp, hij start vrij makkelijk, maar als je dan een keer pech hebt en 'm verzuipt staat net heel toevallig iedereen te kijken :( en te lachen natuurlijk. Terwijl jijzelf daar staat met het zweet op je kop...
 
Terug
Bovenaan Onderaan