wat is je motorwens voor 2006

Mijn wensen die waarschijnlijk voor 99% gaan uitkomen :

Vro'tjes doen
Aantal circuitdagen bijwonen/meerijden.
Lekker op motorvakantie naar de Vogezen.
Diverse Gp's en SBK wedstrijden bezoeken.
en last but not least een jonge Duc 998 aanschaffen en de 748 verkopen/circuitfiets.

en alles wat ik nog vergeet.
 
Staat sinds een paar weken al te wachten in de schuur op et mooie weer

full
 
in 2006 wil ik ver zijn met mn motorrijbewijs halen en een zxr400uit 93/94 gekocht hebbe met 25kw op kenekenbewijs *D
 
Wens..

Gewoon doen, zoals:

paar circuitdagen (zolder zowiezo en wss ook assen)
Eiffel
Motor heel houden
Veel poser momente meemaken ;)

Hoef geen nieuwe motor of ander pak, ikke is happy met wat ik heb 8-)
 
EINDELIJK 18 worden en beginnen met het motorrijbewijs, en dan het jaar erop lekker veel knallen met mijn 25 kw monster


:z ;)
 
Een motorwens die ik heb is dat de M-F MegaTour 2005 :] zich weer zal herhalen in 2006 in dezelfde gezellige omstandigheden met net zo'n mooi weer en zonder ongelukken, schades en andere vormen van pech.
 
Ik heb niet direct een motorwens, want ik rij al op de mooiste van allemaal: Dé zwarte Blade 8-)

Maar vanaf half maart tot en met eind oktober elk weekend lekker motorweer lijkt me wel heel erg aantrekkelijk :9
 
voldoende "genezen" van mijn RSI-klachten om het stuur weer fatsoenlijk te kunnen vasthouden en de koppeling en rem van mijn ceebeetje te kunnen bedienen, zodat ik weer samen met mijn meissie op pad kan..
 
full
eindelijk mijn fightertje proberen, en zonder schade 2006 doorkomen.
en als ik toch nog een schip met geld krijg, de nieuwe zzr1400 in mijn schuurtje ombouwen tot een mooie fighter.
 
Een andere en snellere motor kopen :Y liefst een RF600/GSX750RW oid :Y maar helaas zal dat wel niet lukken(hooguit een oude GSX750/CB750, maar daar vermaak ik me ook wel mee :Y )
 
Mijn wens voor het aankomende jaar is:
Schadevrij jaar
Leren om wheelies te maken
nog platter door de bochten en in ieder geval knietje aan de grond krijgen
veel plezier hebben
veel geld gaan verdienen
mag ik er nog meer noemen O-)
 
Eerst verkeers examen successvol voltooien en dan deze:
full


(moet ik wel 500% loonopslag krijgen in januari |( )

Mooi he? Zelf gephotoshopped
 
lekker weer zodat ik eindeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos kan toeren.. :Y
 
Mijn wens is dat alles af is als het seizoen begint :Y

En dat het ook blijft werken na alle verbouwwerk :Y
 
Schadevrij rijden. Geen boetes. Geen ongelukken veroorzaken. En sparen voor misschien wel een andere motor. Ik wil wel iets nieuwere ER5 maar de ER6N is ook wel knap en lief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan